پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاومت مردم غزه در برابر جنایت و سبعیت نه‌فقط رژیم آپارتاید اسرائیل بلکه در برابر غربی که دگربار تمام‌قد در کنار جنایتکاران صهیونیستی ایستاده است و از هولوکاستی دیگر دفاع می‌کند، اما یک اثر تمدن‌ساز و سرمدی داشته است و آن برگرفتن ماسک و صورتک "اخلاق" و "دمکراسی" و "حقوق‌بشر" از چهره "تمدن بی‌اخلاق غرب" است.

اخبار جدید

جدیدترین های جهت

گزارش

آخرین اخبار

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکا همه جهان‌ اسلام را هدف قرار داده است، گفت: ما در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم، جبهه را وسیع می‌کنیم تا دشمن تجزیه شود.

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا که در سفری چهار روزه به دو کشور شرق آسیا به سر می‌برد، به شکست سیاست‌های تحریمی واشنگتن در زمینه محدود کردن صادرات نفت ایران به کشورهای این منطقه اذعان کرد.

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی، ریاست جمهوری از کسب رتبه چهارم جهانی تولید علم در حوزه تولید گیاهان دارویی و طب سنتی از سوی محققان ایرانی خبر داد.

یک بازیکن از استقلال و یک بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

گزارش ویدیویی جهت

ابوالفضل اقبالی، پژوهشگر حوزه مطالعات زنان در برنامه بدون گارد در خصوص برخورد با رواج بی‌حجابی در کشور گفت: تحمل مخالف یک امر اخلاقی است اما کسی که‌ مکشفه و بدون‌ حجاب است مزاحم است و تحمل مزاحم یک امر انفعالی است‌.

فیلم های تولیدی

گزارش تصویری

برگزیده محتوای مهم ایران و جهان

گزارش تصویری

پربازدید های فضای مجازی

سایر اخبار

پیش از ساخت سریال پایتخت ۵ و سکانس های مربوط به داعش، سردار سلیمانی در گفت و گو با عوامل تولید این فیلم از آنها می خواهد تا پایان سریال را تغییر دهند: «فیلم‌نامه رو عوض کنید، همه این خونواده باید صحیح و سالم برگردن ایران. مگر ما مرده باشیم که یکی از این خونواده به دست داعش شهید بشه.»

0