پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در گزارش جهت پرس بخوانید

در پی عملیات موفقیت آمیز سپاه در خاک اسرائیل کاربران و فعالان رسانه‌ای موج مثبت و گسترده‌ای در حمایت از این عملیات ایجاد کردند که بخشی از آن را در اینجا بخوانید.

منتشر شده در 28 فروردین 1403

به گزارش جهت پرس؛ عطیه فکری، در پی حمله راهبردی ایران به پایگاه‌های نظامی در سرزمین‌های اشغالی و با گذشت دو روز از تنبیه موشکی و پهپادی رژیم صهیونیستی که در نیم قرن اخیر بی‌سابقه بوده است، حال رژیم اشغالگر کم‌کم از شوک درآمده و متوجه ابعاد جبران ناپذیر عملیات “وعده صادق” شده است.

شوخ طبعی یکی از صفات بارز مردم ایران در طول تاریخ است که حتی در زمان وقایع مهم و حساس بروز پیدا می‌کند. اخیرا در مورد عملیات “وعده صادق” از دقایق نخست عملیاتِ مشروع پاسخ ایران به حمله اسرائیل، شاهد واکنش‌های طنز به این موضوع به‌ویژه در فضای مجازی بودیم که خود نشان دهنده امنیت روانی و اطمینان خاطر مردم بود چراکه اگر احساس خطر و ناامنی می‌کردند نحوه برخوردشان متفاوت می‌شد.

واکنش‌های طنزآمیز و کنایه‌وار کاربران به ابعاد مختلف عملیات “وعده صادق”

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی کشورهای عربی همسو و همراه با رژیم صهیونیستی را سوژه تمسخر و کنایه خود قرار داده بودند. کشور اردن از چند روز قبل از عملیات ایران آسمان کشورش را بست تا ایران نتواند از طریق مرز هوایی اردن اقدامی علیه اسرائیل کند و روز بعد از عملیات مرز هوایی خود را باز کرد،‌همین مسئله باعث شد اردن از نیش کنایه‌های کاربران ایرانی در امان نباشد.

برخی دیگر از فواید این عملیات در سطح جهانی تولید محتوا کردند و معتقد بودند که شجاعت و قدرت نمایی که ایران در این عملیات از خود نشان داد باعث شد امتیازهایی هم به کشور ما داده شود.

گروهی دیگری از کاربران افرادی که خواهان براندازی جمهوری اسلامی هستند و تمام دستاوردهای بعد از انقلاب را به نام شاه سابق می‌زنند مورد تمسخر قرار دادند تا نشان بدهند که ادعاهای این افراد تا چه حد پوچ و بی‌اساس است.

گروهی دیگر از کاربران شبکه‌های احتماعی و فعالان رسانه‌ای با شوخ طبعی با مسئله برخورد کرده و صرفا سوژه‌ای برای محتوای طنزآمیز پیدا کرده بودند.

رژیم صهیونیستی برای جبران حقارتی که از طرف ایران متحمل شده بود، عکس یک گودال کوچک که با بیل حفر شده بود را منتشر کرد و گفت که موشک‌های ایران تا این حد برای سرزمین‌های اشغالی خرابی به بار آورده است ولی با یک بررسی سطحی عکس منتشر شده مشخص شد که این گودال با بیل حفر شده است. کاربران از کنار این ماجرا به سادگی عبور نکردند و تا جایی که می‌شد این گاف بزرگ صهیونیست‌ها را سوژه خنده و تمسخر قرار دادند.

حالا وزارت جنگ اسرائیل فیلمی جدید با عنوان «خسارت موشک‌های ایران به پایگاه نواتیم» منتشر کرده که حکایت از سانسور خبری شدید و انتشار اطلاعات به‌صورت قطره‌چکانی دارد.‌در فیلم جدید، صهیونیست از اشتباه قبلی خود درس گرفتند و دیگر تپه خاکی کنار حفره ایجاد شده در زمین وجود ندارد و نکته قابل توجه اینکه، این حفره عمق بیشتری نسبت به محل‌های ادعایی برخورد موشک‌های ایران از سوی صهیونیست‌ها که در تصاویر منتشرشده گذشته نشان داده شد، دارد.

در هر صورت نکته‌ای که به چشم همه دنیا آمده شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی است که آن‌ها را در جهان تحقیر کرده است و تقلا و دست و پا زدن‌های بیهوده صهیونیست‌ها بعد از این عملیات سودی به حالشان ندارد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/167343

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی