پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس ماجرای نماز جمعه این هفته تهران را بررسی کرد

انتشار اسنادی پیرامون حوزه علمیه امام خمینی و حجت الاسلام صدیقی در هفته‌های اخیر در رسانه‌ها خبر ساز شد، این موضوع با شیطنت اصلاح طلبان همسو با صدای دشمنان ایران در راستای عدم محبوبیت آیت االله صدیقی به نماز جمعه این هفته تهران کشیده شد که واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.

منتشر شده در 25 فروردین 1403

به گزارش جهت پرس؛ زهرا لایق حقیقی؛ انتشار اسنادی پیرامون حوزه علمیه امام خمینی و حجت الاسلام صدیقی در هفته‌های اخیر خبر ساز شد.

نخستین بار اسناد این ادعا را شخصی بنام یاشار سلطانی منتشر کرد.

یاشار سلطانی که اصولا به خبرنگار هک رایتر معروف است در ازای دریافت مبالغ کلان خبری را منتشر می‌کند. او این کار را یکبار دیگر هم درمورد قالیباف انجام داد که با بررسی دادگاه اساس ادعا  و خبر منتشر شده وی دروغ اعلام شد.

این اعلام خبر در فضای رسانه موج حملات به آقای صدیقی را به دنبال داشت برخی افراد اصلاح طلب مانند محمد علی ابطحی و عباس عبدی با دیده تردید به واکنش حجت الاسلام صدیقی نگاه کرده و این ماجرا را آزمونی مهم برای دستگاه قضا دانسته‌اند.

کاربر دیگری در واکنش به این خبر از حجت الاسلام صدیقی خواسته است که از دبیری ستاد امر به معروف استعفا دهد و خواستار انتشار گزارشات نظارتی ستاد امر به معروف در تهران شده است.

 

برخی از اصولگرایان هم اقدام آقای صدیقی برای روشن سازی ماجرا را تحسین کردند افرادی مانند میثم نیلی مدیر سایت رجانیوز، واکنش حجت‌الاسلام صدیقی را روشنگر و پرهیزکارانه خوانده و نوشته است: «با شکایت‌نامه روشنگر و متن پرهیزگارانه زاهد و روحانی مجاهد جناب آیت‌الله صدیقی بازی‌های پشت صحنه به زودی روشن و شفاف خواهد شد. روحانیت انقلابی و ولایی کماکان آماج حملات دشمن است باید مراقب بود و تبیین نمود و البته خورشید حقیقت همیشه پشت ابر نمی‌ماند.

گنجی روزنامه نگار هم معتقد است حجت‌الاسلام صدیقی هم باید از افشاگر تقدیر کند و نوشته است نامه حاج آقا صدیقی را حمل بر صحت می‌گذارم علت‌اش این است که پذیرفته است که مدیریت خودش اشکال دارد و آماده پاسخگویی قضایی است و به توجیه و جدل در موضوع روی نیاورده است؛ لذا افشاکننده با هر نیت که سوت زده باشد باید اول توسط خود صدیقی مورد تقدیر قرار گیرد.

 

این ماجرا بانزدیک شدن به مراسم احیا در ماه مبارک رمضان هم رخ نشان داد و با اینکه آیت الله صدیقی یکی از سخنرانان مراسم دانشگاه امام صادق معرفی شده بود در اطلاعیه‌ای حضور ایشان را در مراسم لغو کردند.

با این وجود از ارادت و خواست مردم نسبت به ایشان کم نشده بود تا زمان نماز جمعه 24 فروردین ماه رسید. در این زمان اصلاح طلبان با کمی بی انصافی و شیطنت مورد هدف دشمن با انتشار عکسی از اوایل حضور مردم در مراسم نماز جمعه از عدم حمایت مردم از آقای صدیقی را نشان دادند تا جایی که اکانت توییتری اسرائیل به فارسی هم با این عکس توییتی را منتشر کرد.

برخی از اکانت‌های اصلاح طلبی هم به حضور نماینده دادستان و اقامه نماز به همراه ایشان تاکید کردند و آن را ایرادی بزرگ در قوه قضاییه دانستند.

 

کمی بعد از آغاز مراسم نماز جمعه در دانشگاه تهران کم کم مثل سابق جمعیت نیز برای برپایی نماز به دانشگاه تهران آمدند و صفوف نماز جماعت همچون قبل در کنار هم تشکیل شد و این شیطنت دشمن و اصلاح طلبان باز هم از بین رفت.

این اتفاق شد تا اهالی رسانه نیز از افشای این دروغ اصلاح طلبان پرده برداشته و عذرخواهی آقای صدیقی را امری موجه معرفی کنند.

قوه قضاییه نیز با پیگیری و انتشار اصل موضوع اتفاق افتاده در این خصوص اعتماد مردم را جلب خواهد کرد.

 

 

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/166828

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی