پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاومت مردم غزه در برابر جنایت و سبعیت نه‌فقط رژیم آپارتاید اسرائیل بلکه در برابر غربی که دگربار تمام‌قد در کنار جنایتکاران صهیونیستی ایستاده است و از هولوکاستی دیگر دفاع می‌کند، اما یک اثر تمدن‌ساز و سرمدی داشته است و آن برگرفتن ماسک و صورتک "اخلاق" و "دمکراسی" و "حقوق‌بشر" از چهره "تمدن بی‌اخلاق غرب" است.

اخبار جدید

جدیدترین های جهت

گزارش

آخرین اخبار

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: باید برای تداوم همکاری ایران و آژانس گام‌های عملیاتی را برداریم و من پیشنهادی را به ایران در این زمینه ارائه دادم.

در مرحله جدید فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه ۵ خودروی برقی شامل هوندای برقی معین خودرو، هونگچی E-QM۵ و لونا برقی ایران‌خودرو، خودروی هیبریدی لاماری آرین پارس و نیسان سانی بنزینی عرضه شده است.

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی، ریاست جمهوری از کسب رتبه چهارم جهانی تولید علم در حوزه تولید گیاهان دارویی و طب سنتی از سوی محققان ایرانی خبر داد.

یک بازیکن از استقلال و یک بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

گزارش ویدیویی جهت

ابوالفضل اقبالی، پژوهشگر حوزه مطالعات زنان در برنامه بدون گارد در خصوص برخورد با رواج بی‌حجابی در کشور گفت: تحمل مخالف یک امر اخلاقی است اما کسی که‌ مکشفه و بدون‌ حجاب است مزاحم است و تحمل مزاحم یک امر انفعالی است‌.

فیلم های تولیدی

گزارش تصویری

برگزیده محتوای مهم ایران و جهان

گزارش تصویری

پربازدید های فضای مجازی

سایر اخبار

پیش از ساخت سریال پایتخت ۵ و سکانس های مربوط به داعش، سردار سلیمانی در گفت و گو با عوامل تولید این فیلم از آنها می خواهد تا پایان سریال را تغییر دهند: «فیلم‌نامه رو عوض کنید، همه این خونواده باید صحیح و سالم برگردن ایران. مگر ما مرده باشیم که یکی از این خونواده به دست داعش شهید بشه.»

0