پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

با شیوع کرونا، آموزش مجازی مدنظر مسوولان بود اما برای آسیب‌ حضور بچه‌ها در اینترنت فکری نکردند، پس از 2 سال درگیری با کرونا استفاده از اینترنت برای دانش‌آموزان عادی شده و باز هم در این فضای بی‌ضابطه، رها شده‌اند.

منتشر شده در 14 تیر 1401

کاربران مجازی با ثبت سوژه در این زمینه نسبت به ناامن بودن فضای مجازی برای کودکان هشدار داده اند و نگرانی خود را از وضعیت فعلی فضای مجازی ابراز کرده اند.

این سوژه مادر 2 نوجوان پسر از شهر کرج است. او درباره نگرانی خود را، توضیح داد: با شیوع ویروس کرونا، موضوع ادامه یافتن آموزش دانش آموزان مورد توجه مسوولان قرار گرفت و آموزش ها به صورت غیرحضوری ادامه یافت؛ اما برای آسیب های حضور در فضای مجازی فکری نشد و اصلا این موضوع مورد توجه قرار نگرفت.

وی گفت: در نتیجه این بی تدبیری مسوولان، امروز برای اغلب کودکان و نوجوانان حضور در اینترنت عادی شده است و حتی برای برخی از بچه ها دیدن محتوای غیراخلاقی که به سهولت در دسترس شان قرار گرفته هم عادی شده است. 

این کاربر اضافه کرد: اگر قرار بود ادامه یافتن کلاس ها در فضای مجازی و از طریق آموزش مجازی باشد اما فکری برای حضور آزادانه کودکان و نوجوانان در اینترنت نشود اصلا بهتر بود که آموزش ها در فضای مجازی ادامه پیدا نمی کرد.

با تاکید بر اینکه باید برای مقابله با این آسیب هر چه زودتر اقدام جدی انجام شود، گفت: پس از کرونا و آموزش های مجازی، سبک استفاده کودکان و نوجوان از اینترنت تغییر کرده و به وضوح بیشتر شده است و بنابراین امروز باز هم ساماندهی فضای مجازی ضروری است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/46633

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی