پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توضیح ویزگی‌های شخصیتی و تشکیلاتی شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی علاوه بر تلاش برای تربیت نیروی انسانی برای پیش رفت نهضت امام(ره)، پس از انقلاب اسلامی یک حزب سراسری و منسجم و شبکه گسترده ای از نیروهای انقلاب را با سلیقه‌های مختلف ایجاد کرد.

منتشر شده در 6 تیر 1402
در سرویس

محمد مهدی اسماعیلی روز سه شنبه در نخستین همایش بین المللی شهدای ترور انقلاب اسلامی، گفت: شهیدبهشتی چند ویژگی داشت که به دلیل اصرار بر آنها سهم بسزایی در تثبیت و ادامه یافتن نهضت اسلامی در ایران داشت. اول، تلاش برای تربیت نیروی انسانی برای جلو رفت نهضت امام بود. ایشان هر جا رفتند. بسیاری از مسئولان نظام محصول فعالیت های آموزشی ایشان بودند. دوم اینکه پس از انقلاب اسلامی یک حزب سراسری و منسجم را در روزهای پس از انقلاب اسلامی ایجاد نمودند. و شبکه گسترده ای از نیروهای انقلاب، با سلیقه های مختلف، ایجاد نمودند.

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: باید از بهشتی عزیز برای امروزمان سرمشق بگیریم. و در عین تعهد به دین به علوم جدیدنیز مسلح شویم.

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با همکاری موسسه فرهنگی سرچشمه ششم تیرماه مقارن با چهل و دومین سالگرد شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران وفادار انقلاب اسلامی به دست تروریست‌های منافقین و با حضور مقامات کشوری، فعالان فرهنگی، اساتید دانشگاهی و خانواده‌های شهدای ترور در ایران، اولین همایش بین المللی شهدای ترور انقلاب اسلامی را در محل یادمان سرچشمه برگزار کرد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/3875

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی