پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های تهران همزمان با دانشگاهیان سراسر کشور بعد از نماز ظهر امروز، اجتماع سراسری در حمایت از خیزش سراسری دانشجویان حامی فلسطین در امریکا و اروپا برگزار کردند.

منتشر شده در 9 اردیبهشت 1403
در سرویس

اجتماع دانشجویان دانشگاه امیر کبیر

جمعی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر ظهر امروز (یکشنبه، 9 اردیبهشت) در حمایت از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی در آمریکا و کشورهای اروپایی تجمع کردند.تجمع‌کنندگان شعارهایی همچون «الله اکبر»، «رژیم صهیونیستی نابود باید گردد»، «فلسطین پیروز است» و «مرگ بر آمریکا» سردادند.

دانشگاهیان علم و صنعت هم از خیزش سراسری دانشجویان حمایت کردند

دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت در همبستگی با دانشجویان آزادی خواه جهان و حمایت از مردم فلسطین تجمع کردند.

اجتماع اساتید و کارمندان دانشگاه بهشتی در واکنش به سرکوب دانشجویان در آمریکا و اروپا

اساتید و کارمندان دانشگاه بهشتی هم در واکنش به سرکوب دانشجویان در آمریکا و اروپا ظهر امروز در میدان اصلی این دانشگاه تجمع کردند.

دیروز هم دانشگاهیان سراسر کشور از خیزش سراسری حمایت کرده بودند

دانشجویان،‌ اساتید و کارمندان دانشگاه های سراسر کشور نیز با برگزاری تجمعات پرشوری حمایت قاطع خود را از خیزش سراسری دانشجویان در آمریکا و اروپا اعلام کردند.دانشجویان دانشگاه‌های تهران، مشهد، قزوین، اهواز و بقیه شهرهای کشور دیروز با برگزاری تجمعات پرشور از خیزش سراسری دانشجویان در سراسر دنیا حمایت کردند.
گفتنی است؛ همزمان با کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونسیتی و حمایت غرب از این جنایات، دانشجویان کشورهای مختلف از 40 کالج و دانشگاه آمریکا، فرانسه و آلمان تا یونان و استرالیا با برگزاری تجمعاتی اعتراض خود را به این اقدامات جنایتکارانه نشان دادند که با سرکوب نیروهای نظامی این کشورها مواجه شدند.به گزارش فارس، دیگر اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
منبع : فارس
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/168883

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی