پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اخبار جدید

جدیدترین های جهت

گزارش

آخرین اخبار

در نگاهی واقع‌بینانه باید گفت هرچند این ماجرا از جهاتی و در سطوح مهمی به معنای شکست اسرائیل است، اما الزاما به معنای پیروزی مقاومت نیست، پیروز نشدن طرف مهاجم در چنین جنگی به معنای شکست اوست، اما طرف مدافع گرچه از این حیث پیروز شده اما در هر حال هزینه‌های بسیار سنگینی پرداخته و اساسا 7 اکتبر را برای دستیابی به اهدافی طراحی کرده بود. اگر آن اهداف محقق نشود، نمی‌توان از «پیروزی کامل» مقاومت نیز سخن گفت.

یک کارشناس با بیان اینکه بازار آزاد یا غیر رسمی ارز یک بازار عمیق و مخرب برای اقتصاد کشور است، گفت: تا امروز ارز بازار آزاد صرف خروج سرمایه و قاچاق ارزی از کشور شده است.

رئیس پژوهشگاه رویان از حضور این پژوهشگاه در جمع ۱۰ مرکز برتر درمان ناباروری در جهان خبر داد.

تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران به عنوان قهرمانی کافا دست پیدا کرد.

گزارش ویدیویی جهت

ابوالفضل اقبالی، پژوهشگر حوزه مطالعات زنان در برنامه بدون گارد در خصوص برخورد با رواج بی‌حجابی در کشور گفت: تحمل مخالف یک امر اخلاقی است اما کسی که‌ مکشفه و بدون‌ حجاب است مزاحم است و تحمل مزاحم یک امر انفعالی است‌.

فیلم های تولیدی

گزارش تصویری

برگزیده محتوای مهم ایران و جهان

گزارش تصویری

پربازدید های فضای مجازی

سایر اخبار

دانشگاه‌های آمریکا یکی از مهم‌ترین عناصر قدرت نرم راهبردی آن به شمار می‌روند، نقش دانشجویان و اساتید تنها به کسب علم محدود نمی‌شود، بلکه بیشتر به شخصیت‌سازی و جوانه زدن تمایلاتی می‌رسد که پشتوانه درک حقیقت هستند، این همان چیزی است که جرقه‌های تحصن و تظاهرات در محکومیت جنایت نسل کشی رژیم صهیونیستی را در فلسطین اشغالی برانگیخته است.

0

پیش از ساخت سریال پایتخت ۵ و سکانس های مربوط به داعش، سردار سلیمانی در گفت و گو با عوامل تولید این فیلم از آنها می خواهد تا پایان سریال را تغییر دهند: «فیلم‌نامه رو عوض کنید، همه این خونواده باید صحیح و سالم برگردن ایران. مگر ما مرده باشیم که یکی از این خونواده به دست داعش شهید بشه.»

0