پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پایان راه اخلال در نظم عمومی؛

امروز احکام متهمان پرونده حادثه تروریستی محله خانه اصفهان صادر شد.

منتشر شده در 19 دی 1401

براساس اعلام دادگاه، جزئیات حکم اولیه متهمان حمله تروریستی اصفهان اعلام شد.  

عاقبت محاربه، قتل و استفاده از سلاح گرم
صالح میرهاشمی بلطاقی فرزند سید کاظم متهم ردیف اول پرونده به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح کلت کمری، تشکیل و اداره گروه‌ مجرمانه به قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرائم ضد امنیت داخلی به اعدام و به اتهام عضویت و همکاری با گروهک منافقین به ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم شد.
 
کلاشینکفی که صاحبش را به خاک سیاه نشاند

مجید کاظمی شیخ شبانی فرزند محمدرضا متهم ردیف دوم پرونده به اتهام  محاربه از طریق کشیدن سلاح کلاشینکف به اعدام و برای اتهامات عضویت در  دسته‌جات و جمعیت غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت داخلی به ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم شد.
 
خط پایان برای محارب هفت‌تیر کش
سعید یعقوبی کردسفلی  فرزند کرمعلی متهم ردیف سوم پرونده به اتهام  محاربه از طریق اقدام به کشیدن اسلحه و استفاده از کلت کمری به اعدام و برای اتهامات عضویت در  دسته‌جات و جمعیت غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت داخلی کشور به ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم گردید
 
حبس طویل‌المدت نصیب یک مجرم دیگر
امیرنصرآزادانی فرزند محمد متهم ردیف چهارم پرونده به اتهام عضویت در دسته‌جات غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس تعزیری، برای اتهام اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت به ۵ سال حبس تعزیری و برای اتهام معاونت در محاربه به تحمل ۱۶ سال حبس تعزیری محکوم شد.

یک حکم دو ساله و یک برائت در پایان دادرسی

سهیل جهانگیری فرزند عبدالحسین متهم ردیف پنجم پرونده از بابت اتهام اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت داخلی کشور به ۲ سال حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت محکوم شد. برای جابر میرهاشمی فرزند هاشم متهم ردیف ششم این پرونده نیز حکم برائت صادر شده است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/19598

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی