پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: قبل از پایان اردیبهشت 1403، حق‌التدریس معلمان شاغل و بازنشسته، حقوق معلمان خرید خدمت و حق‌الزحمه امتحانات نهایی را پرداخت خواهیم کرد.

منتشر شده در 11 اردیبهشت 1403
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، امروز در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به اینکه رقم حق‌التدریس معلمان در هر ماه بیش از 700 میلیارد تومان است، اظهار کرد: برای پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان به 2100 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی افزود: برای پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و قبل از پایان اردیبهشت 1403، حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته، حقوق معلمان خرید خدمات و حق الزحمه امتحانات نهایی را پرداخت خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره گلایه سرایداران مدارس از عدم واریز 2 میلیون تومان افزایش حقوق گفت: این رقم برای بیشتر سرایداران مدارس واریز شده است و اگر فردی آن را دریافت نکرده با حقوق اردیبهشت به همراه معوقه فروردین ماه دریافت خواهد کرد.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش هم امروز اظهار کرد: حق‌التدریس در حال به روز شدن است و سه ماه پرداخت شده و در اردیبهشت باقی مانده آن تا پایان اسفند 1402 پرداخت خواهد شد و کل حق‌التدریس سال تحصیلی 1403-1402 تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید پرداخت خواهد شد همچنین از ابتدای سال تحصیلی آینده حق‌التدریس معلمان هر دو ماه پرداخت خواهد شد‌.

منبع : فارس
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/169232

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی