پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ستاره تیم فوتبال منچسترسیتی برای دومین بار توانست از یک مسابقه فوتبال نمره کامل را دریافت کند تا به رکورد لیونل مسی در این زمینه برسد.

منتشر شده در 25 اسفند 1401
در سرویس

نشریه اکیپ فرانسه با در نظر گرفتن معیارهای مختلف بعد از هر مسابقه به دادن نمره به بازیکنان فوتبال می‌پردازد.

تا الان کمتر بازیکنی است که موفق شده از یک بازی فوتبال، نمره کامل را دریافت کند اما نفراتی انگشت شمار هستند که به این رکورد رسیدند.

حالا ارلینگ هالند ستاره نوروژی منچسترسیتی توانسته برای دومین بار این اتفاق را به ثبت برساند. رکوردی که خیلی از بازیکنان صاحب نام دنیا مثل رونالدو هم نتوانستند آن را تکرار کنند.

هالند حالا دوبار توانسته از یک بازی فوتبال امتیازات کامل را بکیرد تا به رکورد مسی برسد.

این بازیکن در جریان دیدار تیمش مقابل لایپزیش در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، توانست 5 بار به نماینده آلمان گل بزند تا مرد اول این هفته لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد.

حالا نگاهی به بازیکنانی بیاندازید که تا کنون توانستند از یک مسابقه فوتبال نمره عالی 10 از 10 را کسب کنند.

فرانک ساوزی از برونو مارتینی در سال 1988 در جریان دیدار زیر 21 سال فرانسه و یونان که با برتری 3 بر صفر فرانسه خاتمه یافت.

اولک سالنکو در جریان دیدار روسیه و کامرون در سال 1994 که با برتری 6 بر یک روسیه خاتمه یافت. او در این بازی پنج گل به ثمر رساند.

رسانه

لارس ویندفلد در جریان دیدار آهورس مقابل نانت که در سال 1997 با برتری یک بر صفر آهورس خاتمه یافت. وینفلد دروازه بان آهورس در این مسابقه مجموعه‌ای از عکس العمل های زیبا را به نمایش گذاشت تا بهترین نمره را کسب کند.

لینول مسی در جریان دیدار بارسلونا مقابل آرسنال در سال 2010. 13 سال قبل مسی در نیوکمپ با عملکردی بی نظیر موجبات موفقیت تیمش مقابل آرسنال را به عمل آورد تا عالی ترین نمره را از یک بازی فوتبال بگیرد.

رسانه

 لینول مسی در جریان دیدار بارسلونا مقابل لورکوزن که با برتری 7 بر یک آبی اناری‌ها به ثمر رسید توانست رکورد ثبت پنج گل در یک بازی را ثبت کند تا نمره کامل را پس از دو سال باز هم به خود اختصاص دهد.

رسانه

رابرت لواندوفسکی در جریان دیدار نیمه نهایی رئال مقابل دورتموند در سال 2013 که با برتری چهار بر یک زنبورها خاتمه یافت توانست چهار بار دروازه رئال را باز کند تا بهترین نمره را بگیرد.

رسانه

 کارلوس ادواردو در جریان برتری 7 بر دو نیس مقابل گوین گمپ در سال 2014 یک نمایش فوق العاده داشت. او یک ضربه ایستگاهی فوق العاده زد تا نمره عالی 10 را از یک بازی وفتبال کسب کند.

رسانه

نیمار در جریان برتری 8 بر صفر پاری سن ژرمن در سال 2018 4 گل زد و دو پاس گل داد تا بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

رسانه

 دوشان تادیچ در جریان برتری 4 بر یک آژاکش مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا سال 2019 توانست یک گل بزند و سه گل برای همبازیانش بسازد تا در این تاریخ سازی نقش اصلی را ایفا کند.

رسانه

لوکاس مورا ستاره برزیلی تاتنهام در سال 2019 در جریان برتری تیمش مقابل آژاکس در شرایطی که تیمش در آستانه حذف قرار داشت، توانست در نیمه دوم سه بار دروازه حریف را باز کند تا ورق برگردد.

رسانه

 سرژ گنبری در جریان برتری 7 بر دو تیمش مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا 2019 توانست 4 گل بزند و یک پاس گل بدهد تا نمره کامل را از یک بازی فوتبال کسب کند.

رسانه

کیلیان امباپه در جریان برتری 8 بر صفر فرانسه برابر قزاقستان در سال 2021 علاوه بر ثبت چهار گل، روی سایر گل‌های تیمش تاثیر مستقیم داشت تا نمره کامل را برای اولین بار از یک بازی فوتبال کسب کند.

رسانه

 آلبان لافورت دروازه بان نانت در سال 2022 در شرایطی که تیمش توانست پاری سن ژرمن را ببرد، بارها مقابل حملات مثلث آتشین پاریسی ها ایستادگی کرد و عکس العمل های زیابیی به نمایش گذاشت تا نمره کامل را کسب کند.

رسانه

ارلینگ هالند در جریان دربی شهر منچستر که با برتری 6 بر 3 تیمش خاتمه یافت، سه گل زد و دو پاس گل به فیل فودن داد و روی گل سوم فودن هم تاثیرگذار بود تا با عملکردی بی نظیر نمره کامل را بگیرد.

رسانه

 دومنیک لیواکوویچ در جریان دیدار تیمش مقابل برزیل در جام جهانی بارها در طول بازی مانع درخشش خط آتش برزیل شد و در ضربات پنالتی هم درخشید تا کرواسی راهی مرحله بعدی شود و او هم نمره کامل را از یک بازی فوتبال بگیرد..

رسانه

ارلینگ هالند در جریان دیدار تیمش مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا توانست 5 بار گلزنی کند و عملکرد خوبی داشته باشد تا برای دومین بار طی چند ماه باز هم نمره کامل را از یک مسابقه فوتبال بگیرد. 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/12264

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی