پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

منابع بیمارستانی فلسطینی اعلام کردند که در پی بمباران چند خانه مسکونی در شهر رفح در ساعات بامدادی امروز 20 غیرنظامی به شهادت رسیده‌اند.

منتشر شده در 18 اردیبهشت 1403
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ با تصویب یورش زمینی به شهر رفح از سوی کابینه جنگ اسرائیل، در روز گذشته، حملات ارتش اشغالگر به این شهر تشدید شده است.به گفته منابع فلسطینی، از اواخر شب گذشته تا صبح امروز ارتش اسرائیل از طریق هوا و توپخانه بخش‌های مختلف رفح به خصوص مناطق شرقی را زیر حملات خود قرار داده است که طبق آخرین آمار 20 غیرنظامی تاکنون در این حملات به شهادت رسیده‌اند.

در این خصوص «أیمن الصفدی» وزیر خارجه اردن بامداد امروز گفت که بنیامین نتانیاهو به دنبال گسترش جنگ برای حفظ آینده سیاسی خود و یک قتل عام جدید در رفح است.

صبح امروز نیز ارتش رژیم اسرائیل مدعی شد بر بخش فلسطینی گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه مسلط شده است.
در این راستا «وائل ابوعمر»، مسئول اطلاع‌رسانی گذرگاه رفح اعلام کرد که با ورود تانک‌های ارتش اشغالگر به این گذرگاه، عبور و مرور مسافران و همچنین ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه به طور کامل متوقف شده است.
از سوی دیگر منابع خبری گزارش دادند که آژیرهای خطر در شهرک‌های اسرائیلی اطراف غزه از جمله «سدیروت» به صدا درآمده که ناشی از حملات راکتی به این شهرک‌ها از غزه است.منابع اسرائیلی خبر داد که دست‌کم پنج راکت از نوار غزه به سمت سدیروت شلیک شده است.

 

منبع : فارس
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/169782

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی