پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هدر بینینگ، بنیانگذار راست افراطی، 6500 جنایت گزارش شده مربوط به بیمارستان‌های انگلیس «نوک کوه یخ» خواند، گزارش‌هایی تکان دهنده که بیانگر ناامنی بیمارستان‌ها در این کشور است.

منتشر شده در 7 بهمن 1402
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ آمار تکان دهنده‌ای از کشور انگلیس نشان می‌دهد که بیش از 6500 حمله جنسی در بیمارستان‌های این کشور در مدت تنها سه سال رخ داده است. این ارقام هشداردهنده، که معادل 33 ​​تخلف در هفته است، همچنین نشان می‌دهد که تنها 4.1 درصد منجر به متهم شدن مجرم مظنون شده است.

به عنوان بخشی از گزارشی که امروز توسط شبکه حقوق زنان منتشر شد، مجموعه ای از جرایم از جمله تجاوزهای گروهی و تجاوز به کودکان را فهرست می کند. به دنبال درخواست های آزادی اطلاعات ارائه شده به نیروهای پلیس در انگلستان و ولز، این اعداد نشان می دهد که حداقل 2088 تا 4451 تجاوز جنسی بین ژانویه 2019 تا اکتبر 2022 گزارش شده است. این اعداد جرایمی را که در بیمارستان‌های خصوصی و دولتی بریتانیا اتفاق می‌افتد، جمع‌آوری می‌کردند.

هدر بینینگ، بنیانگذار شبکه حقوق زنان، جنایات گزارش شده را “تنها نوک کوه یخ” خواند. در این گزارش که توسط جو فینیکس، استاد جرم‌شناسی دانشگاه ریدینگ نوشته شده است، آمده که بیمارستان‌ها «در انجام وظایف خود برای محافظت از بیماران و کارکنان کوتاهی می‌کنند».

پروفسور فینیکس در صحبت با نیک فراری توضیح داد که ارقام گزارش شده شامل حوادثی است که در محوطه بیمارستان و بخش های دیگربیمارستان رخ می‌دهد.

پروفسور فینیکس گفت: «ما می دانیم که پلیس به طور کلی در مورد این مسائل چقدر ضعیف عمل کرده است – این جنایتی است که بالاترین نرخ فرسایش را دارد.آنچه باید به خاطر داشته باشیم این است که بیمارستان‌ها جای امنی نیستند و ما در گذشته نمونه‌های بسیار کمی از رسوایی‌های ملی داریم که در آن تجاوزات جنسی در بیمارستان ها وجود داشته که اگر بخواهید، مورد توجه و کشف قرار نگرفته است.»

وی افزود: تنها کاری که باید انجام دهم این است که نام جیمی ساویل را ذکر کنم.

حسی که بینینگ هم تکرار می‌کند، یافته‌های این گزارش به فرهنگ سکوت و سوءاستفاده‌ای که در بیمارستان استوک ماندویل دیده می‌شود تشبیه می‌شود – محل بسیاری از سوء استفاده‌های ساویل.

او می افزاید که این ارقام نشان دهنده ناکامی نیروهای پلیس و ناتوانی بیمارستان‌ها در محافظت از بیماران آسیب پذیر است.

“پلیس از نظر آنها به اندازه کافی کار نمی کند – این مکان ها دارای دوربین مداربسته و دسترسی محدود هستند. چرا نرخ اتهام اینقدر پایین است؟” بینینگ گفت.

ما این تحقیقات را به دلیل نگرانی در مورد ایمنی زنان و کودکان در بخش‌های NHS آغاز کردیم، اما از آنچه کشف کرده‌ایم وحشت داریم.»

او می‌افزاید: «حجم تجاوزات جنسی و تجاوزها حتی وحشتناک‌تر است وقتی در نظر بگیرید که این داده‌ها همه‌گیری را پوشش می‌دهند، زمانی که بیشتر کشور در قرنطینه بود و بیمارستان‌ها ظاهراً حتی هوشیارتر بودند.»

با توجه به WRN، ثبت بهتر جرایم مورد نیاز است، با این گروه از وزارت کشور می‌خواهد دستورالعمل‌هایی برای پلیس ایجاد کند که امکان افزایش دقت در مورد جرایم جنسی در بخش مراقبت‌های بهداشتی را فراهم کند.

این گزارش همچنین خواستار لغو قوانینی شد که بر اساس آن ترنس‌ها باید «بر اساس ارائه‌شان» در بخش‌های بیمارستان اسکان داده شوند.

این به دنبال اخباری است که در اوایل این ماه منتشر شد که زنان ترنس را به دلیل ترس از مزیت رقابتی از حضور در مسابقات جهانی دو و میدانی محروم کردند.

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/156842

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی