پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 18 فروردین 1400
در سرویس

به گزارش جهت، آیت الله رئیسی یکشنبه گذشته به تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ برای شرکت در همایشی که وزارت اطلاعات به مناسبت هفته سربازان گمنام برگزار کرده بود، به این وزارت خانه رفت، اما این حضور رئیسی با حاشیه‌هایی همراه بود.

استقبال کارکنان وزارت از حضور رئیس قوه قضائیه به نحوی بوده که منجر به ازدحام در پشت درهای سالن همایش شده و برگزار کندگان مجبور به چیدن صندلی، بیرون از سالن همایش شده اند.

پیش از سخنان رئیسی، وزیر اطلاعات در سخنانی به تمجید از اقدامات و شخصیت رئیس قوه قضائیه پرداخته و از اقدامات ویژه او در دوره تصدی مسئولیت در قوه قضائیه تقدیر کرده و از اعتبار ویژه آیت الله رئیسی در میان علما خصوصا علما مجلس خبرگان سخن گفته است.

آیت الله رئیسی نیز در سخنرانی خود بر استقلال وزارت اطلاعات از جناح و جناح بازی های سیاسی سخن گفته که این سخنان با استقبال حاضران در مراسم و تکبیر آنها همراه شده است. رئیس قوه قضائیه گفته است که هرچند وزارت اطلاعات مانند سایر وزارتخانه ها ذیل دولت تعریف می‌شود اما وزارت کل نظام است.

نکته حائز اهمیت این نشست واکنش کارکنان وزارت اطلاعات به موضع رئیسی درباره مذاکرات اخیر بوده است. رئیسی در این همایش، موضع رهبر انقلاب درباره شرط ایران برای بازگشت به برجام که همان رفع تحریم‌ها و راستی آزمایی آن است را مطرح کرده و اعلام کرده که این موضع را رهبر انقلاب در اتاق دربسته مطرح نکرده و برای عموم مردم اعلام کرده‌اند و هرگونه اقدامی باید با همین راهبرد پیش برود چون نفع مردم ایران در اجرای این راهبرد است. این موضع رئیسی با واکنش و تکبیر کارکنان وزارت اطلاعات همراه شده است.

در پایان همایش هم تعداد زیادی از کارکنان تلاش کرده‌اند تا خود را به رئیس قوه قضائیه برسانند و رو در رو با وی گفتگو کنند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/117430

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی