پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

او یک قاتل بود

یک بانو پس از تحمل ۱۷ سال زندان عصر چهارشنبه همزمان با افتتاح ساختمان جدید ندامتگاه منطقه کاشان در روستای یزدل از توابع آران و بیدگل با رضایت اولیای دم آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

منتشر شده در 12 خرداد 1400
در سرویس

رییس ندامتگاه کاشان در آیین افتتاح ساختمان جدید ندامتگاه این منطقه که با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان برگزار شد، افزود: برای ساخت این ندامتگاه با مساحت ۶۰ هزار مترمربع و زیربنای ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع، افزون بر ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

عباس محبوبی با بیان اینکه ظرفیت ندامتگاه جدید کاشان بیش از ۷۵۰ نفر است، ادامه داد: اکنون افزون بر یکهزار مددجو با موضوعات مالی، مواد مخدر و قتل در ندامتگاه کاشان حضور دارند.

وی اضافه کرد: پنج درصد از جمعیت مددجویان کاشان را بانوان تشکیل می‌دهند.

آزادی پس از 17 سال زندان
رییس ندامتگاه کاشان همچنین از تلاش‌های مستمر دادستان آران و بیدگل و جلب رضایت اولیای دم درخصوص زن جوانی که ۱۷ سال در حبس بود، تقدیر کرد.

ندامتگاه جدید کاشان در کیلومتر ۱۰ جاده قدیم کاشان – قم، بعد از شهرک صنعتی جنب زیارتگاه بی بی زینب در روستای یزدل ساخته شده است.
یزدل روستایی در دهستان سفیددشت از توابع بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل استان اصفهان ایران است.

در آیین افتتاح ندامتگاه کاشان آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه امام جمعه کاشان، علی‌اکبر مرتضایی فرماندار ویژه این شهرستان، مدیران کل زندان‌ها و دادگستری استان اصفهان و جمعی دیگر از مسوولان شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نیز حضور داشتند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/110958

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی