پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ادعای قهرمان المپیک پس از مدال نقره جهان

محمدرضا گرایی گفت: کشتی گیران صربستانی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ وزن کشی نکردند.

منتشر شده در 22 شهریور 1401
در سرویس

محمدرضا گرایی گفت: در رقابت فینال مسابقات جهانی متاسفانه چند اشتباه داشتم، یکی اینکه برای گرفتن امتیاز عجله کردم و در مورد درشت بودن حریف هم باید عرض کنم که بیشتر کشور‌ها نسبت به اینکه کشتی گیران صربستانی وزن کشی نکردند اعتراض داشتند.

قهرمان المپیک توکیو ادامه داد: صرب ها، چون میزبان بودند قصد داشتند به هر نحوی از امتیاز میزبانی استفاده کنند، احتمالا کشتی گیران صربستانی وزن کشی نکرده بودند، کشتی گیران ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم آن‌ها هیکل درشت تری نسبت به سایر حریفان داشتند و البته من هم در کشتی فینال چند تا اشتباه داشتم که ان شاالله بتوانم در آینده آن را جبران کنم.

دارنده ۲ مدال طلا و نقره جهان گفت: از این که نتوانستم دل هموطنانم را در دیدار فینال شاد کنم ناراحت هستم، امیدوارم در مسابقات بعدی و در نهایت بازی‌های المپیک پاریس جبران کنم. از همه مردم و کسانی که برای من زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

در وزن ۶۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در شهر بلگراد صربستان برگزار شد، محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به با نتجیه ۹ بر صفرامانتور اسماعیل اف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر هان سو ریو دارنده مدال طلای جهان از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گرایی دراین مرحله در یک کشتی مقتدرانه با نتیجه ۸ بر صفر جانی ختسوریانی از گرجستان را از شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب ماته نمس دارنده مدال برنز جهان از صربستان شد و به مدال نقره رسید.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/34908

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی