پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش جهت پرس از واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی

ناشران نمایشگاه کتاب امسال با نکاتی که رهبر انقلاب در بازدید از آن به عمل آورد، سمت و سو و جهت خود را برای تولیدات مفید و‌ مهیج برای کودکان پیدا کردند.

منتشر شده در 24 اردیبهشت 1402

صبح امروز 24 اردیبهشت 1402 رهبر انقلاب اسلامی بعد از برطرف شدن پروتکل‌های رعایت کرونا با فاصله‌ای سه ساله به بازدید از نمایشگاه بین المللی بزرگ تهران که دومین نمایشگاه بزرگ جهان بشمار می‌آید رفتند. در این بازدید حضرت آیت الله خامنه‌ای با خرید کتاب‌های «قاره سبز» نوشتهٔ مریم نقاشان، «ستاره‌ها چیدنی نیستند» که برگرفته از زندگی یک دختر آمریکایی است به قلم محمدعلی حبیب‌اللهیان، «سواد مطالبه» نوشتهٔ محسن مهدیان‌ و «داعشی‌های کراواتی» نوشتهٔ سیدهاشم میرلوحی نکاتی را نیز در خصوص نمایشگاه بیان داشتند. یکی از نکاتی که بسیار مهم بود و نشان دهنده آن است که در این زمینه کار فرهنگی کم شده است و کودکان هدف دشمنان هستند در خصوص حوزه کودک بود وی در این خصوص بیان داشتند: برای جذب کودکان و نوجوانان هرچقدر می‌توانید از لحاظ کمیت و کیفیت کار کنید. هنوز داستان‌های خارجی مربوط به کودک غلبه دارد که عیب بزرگی است.

محمد مهدی اسماعیلی،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در صفحه توییتری خود در خصوص این بازدید می‌نویسد:

1

 

باز دید از نمایشگاه امسال بعد از 3 سال عرصه حضوری برای همگان جذابیت جالبی داشت و دیدار امروز رهبری نیز دور از این واکنش‌ها نبود.

در این خصوص کاربران فضای مجازی در توییت های خود نوشتند:

یکی از کاربران با اشاره به اینکه رهبر انقلاب بر کار در عصره کودک را مهم قلمداد کردند نوشت:

1

یک فعال رسانه‌ای با بیان اینکه در زمان شاه برای فرهنگ و پیشرفت مردم کاری صورت نگرفت اما در جمهوری اسلامی با برگزاری نمایشگاه کتاب هرسال بهتر از سال دیگر نوشت:

1

یکی از کاربران با اشاره به این که وقتی رهبری به بازدید نمایشگاه کتاب رفته‌اند یعنی وجود یک دغدغه و ایجاد دغدغه برای همه مردم در صفحه خود می‌نویسد:

1

یکی از فعالان رسانه ای با بیان ضعف‌های رئیس جهور آمریکا و مهم بودن رشد و ارتقای فکری مردم توسط رهبر کشورمان نوشت:

1

یکی از کاربران توییتری با بیان اینکه برای کارهای جدی مانند مطالعه وقتمان ر ا خالی کنیم نوشت:

1

یکی از کاربران توییتری با نوشتن نام کتاب‌هایی که رهبر انقلاب از نمایشگاه خرید کردند سعی در تشویق به خرید  این کتاب‌ها داشت نوشت:

1

ناشران نمایشگاه کتاب امسال با نکاتی که رهبر انقلاب در بازدید از آن داشتند جهت خود را برای فعالیت یکسال آینده پیدا کرده‌اند، آنهم تولیدات مفید و مهیج برای کودکان. رهبر انقلاب با بیان این نکته هدف بعدی دشمن در کشور را مشخص و برای خنثی شدن نقش‌های دشمن در کشور توصیه اکید داشتند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/7164

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی