پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس بررسی کرد

رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر با انتشار پستی در صفحه مجازی‌اش ضمن خداحافظی از اینستاگرام تاکید کرده است که «از دو قطبی‌گری بیزارم. همیشه سعی کردم، خودم باشم.»

منتشر شده در 21 فروردین 1402
در سرویس

عطیه فکری- همزمان با فوت کیومرث پوراحمد که حواشی علت فوت او باعث شد عده‌ای از هنرمندان واکنش نشان دهند. برخی خودکشی او را بهانه‌ای برای انتقاد به حکومت ایران قرار دادند و ابراز نارضایتی از شرایط موجود کردند و عده‌ای دیگر در بهت و تاسف شدید از علت فوت این کارگردان سرشناس بودند. رضا کیانیان از جمله بازیگرانی بود که واکنش منفی و تا حدی سیاسی در صفحه اینستاگرامش نشان داد و ایران را خراب‌آباد نامید. حالا با گذشت چند روز که اکثر رسانه‌های بیگانه از جمله رادیو فردا نهایت استفاده از استوری او را کردند، این بازیگر پیشکسوت این استوری را کاملا حاشا و تکذیب کرد و گفت که هرگز چنین استوری با این محتوا منتشر نکرده است.

آقــا مــحــمـــد ☕ (@agha_mohamad1_) / Twitter

علاوه بر این با گله از نقل قول نادرستی که درباره درگذشت کیومرث پوراحمد از قول او منتشر شده است، نوشت: نمی دانم، ذهن‌های بیمار چرا حرف‌های خودشان را به دیگران نسبت می‌دهند و منتشر می‌کنند.

RadioFarda‌|‌رادیو فردا (@RadioFarda_) / Twitter

1

او با انتشار عکسی که بر روی آن خط کشیده بود، در ادامه نوشته است: این پست و استوری من نیست. تازه دیروز یکی از دوستانم برایم فرستاد.قبل اش به خاطرش کلی فحش خورده بودم و کلی هم برایم هورا کشیدند.

صفحه‌ی من مشخص است. آدرس دارد. گاهی بهتر است قبل از حکم دادن _ چه این طرفی و چه آن طرفی _ چند دقیقه وقت بگذاریم و راست و دروغ هر مطلبی را بفهمیم. من هر چه بخواهم بنویسم، در صفحه خودم می نویسم. نه از فحاشان می ترسم و نه هوراکشان مغرورم می کنند. سال هاست خودم را می شناسم و سعی کردم خودم باشم. آن قدر جسارت دارم حرف خودم را بزنم.

به قول دوستم حبیب احمدزاده «بلاهت داخلی و خباثت خارجی» هر دو می کوشند، فضای جامعه را دو قطبی کنند. من از هر دو ضربه خورده ام.از هر دو طرف زخمی شده ام. لشگرهای سایبری داخل و خارج در حال کارند. هر دو کارشان دروغ پردازی و شایعه پراکنی ست. از هر دو بیزارم از دروغ بیزارم و از تهمت بیزارم. از پشت هم اندازی بیزارم. از دو قطبی گری بیزارم.همیشه سعی کردم خودم باشم. راه خود را بروم. چه فحش و ناسزا نثارم شود، چه تشویق و هورا.واسلام. نامه تمام.

با هشتگ «خودت باش» و «فضای دو قطبی» این متن را رضا کیانیان منتشر کرده است.

1

خداحافظی بهترین گزینه است 

شاید خداحافظی از فضای مجازی بهترین گزینه برای برخی از هنرمندان و ورزشکارانی باشد که از این فضا صرفا برای کسب درآمد نجومی، جلب توجه بیشتر و حرف‌های غیرکارشناسی استفاده می‌کنند. در هیچ کشوری سلبریتی‌ها اجازه تشویش اذهان عمومی، نشر اکاذیب و یا حتی زدن حرف‌هایی خارج از حیطه تخصصیشان ندارند و با آن‌ها برخورد سختی می‌شود اما در ایران به راحتی حکومت و قوانین کشور را زیر سوال می‌برند بدون اینکه ذره‌ای نگران عواقب کار باشند. چه بسا که در اغتشاشات پاییز 1401 برای همه مشخص شد که چطور با انتشار مطالب خلاف واقع و یا با همکاری رسانه‌های معاند مطالبی منتشر می‌کردند که به آتش آشوب‌‌های خیابانی دامن زده می‌شد و با بی‌خیالی احساسات و عواطف و خشم مردم را تحریک می‌کردند.

خداحافظی رضا کیانیان هم از این جنس است و به صلاح خودش و اعتبارش است که تغییر رویه بدهد، گویی که خودش هم به این نتیجه رسیده است که بارها و بارها بازیچه یا مورد سواستفاده رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی واقع شده و انتهای این ماجرا به اینجا ختم شد که از فضای مجازی خداحافظی کند.

واکنش کاربران توییتری به لفظ “خراب آباد” رضا کیانیان

بعد انتشار این استوری کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به آن واکنش نشان دادند و نوشتند:

1

1

 

1

1

 

1

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/10259

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی