پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حاشیه سازی بی پایان وزیر سابق ارتباطات؛

کاربران فضای مجازی نسبت به انتشار پست آذری جهرمی در حمایت از معلم بلاگر اخراجی و پخش ترانه گنگستر شهر آمل در مدرسه واکنش نشان دادند.

منتشر شده در 30 بهمن 1401

در روزهای اخیر انتشار یک ویدیو از کلاس درس معلم قائمشهری موجی از واکنش‌ها را در فضای مجازی به راه انداخت. محمدجواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود،ضمن انتقاد از مسئولین به اخراج معلم بلاگر مازندرانی در پی پخش ترانه گنگستر شهر آمل در کلاس درس مدرسه، در اظهاراتی عجیب هم از این آهنگ مبتذل حمایت کرد و هم اقدام به انتشار آن در کانال تلگرامی اش کرد.
آذری جهرمی وزیر  حاشیه ساز دولت روحانی نوشت: آلبوم معروف به گنگستر شهر آمل آقای مجید احمدی، نه تنها مبتذل نیست، بلکه با ذوق و سلیقه بسیار خوبی تلاش کرده تا گویش شیرین مازنی را فراگیر کند و در این کار بسیار هم موفق بوده است. به نظرم باید به او جایزه هم داد. قابل توجه آن مسوول محترمی که این آهنگ را مبتذل خوانده بود. یک سوال مهم حاشیه‌ای در قضیه قطعه موسیقی «گنگستر شهر آمل» این است که این موسیقی با توجه به اعمال محدودیتهای شدید و متعدد بر اینترنت، چگونه بین مردم فراگیر شده است؟

جهرمی

کاربران شبکه های اجتماعی به حمایت عجیب آذری جهرمی از آهنگ مبتذل گنگستر آمل واکنش نشان دادند که در ادامه میخوانید.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/14800

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی