پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در شرایطی که شیخ دیاباته مشکلات خانوادگی را مانعی برای بازگشت به فوتبال ایران و اینبار حضور در پرسپولیس مطرح کرده، این باشگاه امیدوار به ادامه مذاکره و راضی کردن این مهاجم است.

منتشر شده در 1 شهریور 1401
در سرویس

پرسپولیس بعد از جذب یورگن لوکادیا اکنون امیدوار است با نظر یحیی گل محمدی دومین مهاجم خود را نیز جذب کرده تا از این طریق با خط هجومی قدرتمندی فصل را ادامه دهد.

این باشگاه امیدوار بود با شیخ دیاباته مهاجم اسبق استقلال که فصل گذشته در جمع شاگردان استراماچونی در الغرافه قطر حضور داشت به توافق دست یابد. مهاجمی که از ابتدای نقل و انتقالات بحث انتقالش به پرسپولیس شکل گرفته بود و حتی گفته می‌شد کاملا به این موضوع رضایت داده است.

اکنون بعد از انتقال لوکادیا به پرسپولیس و در شرایطی که به نظر می رسد جذب شیخ دیاباته نیز با توجه به مذاکرات غیررسمی قبلی بدون مشکل به سرانجام برسد، این مهاجم اهل مالی مشکلات خانوادگی را مانعی برای بازگشت خود به فوتبال ایران اعلام کرده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس امیدوار است با توجه به شروع لیگ برتر و زمان کمی که برای هماهنگی‌ها وجود دارد، رضایت این بازیکن را نیز جلب کرده و مسیر انتقال او را به پرسپولیس فراهم سازد. باید دید در نهایت طرفین به نتیجه مدنظر در این راه خواهند رسید یا پرسپولیس باید به دنبال گزینه دیگری برای تقویت خط حمله خود باشد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/37691

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی