پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شرکت امنیت دریایی امبری از از وقوع حادثه جدید دریایی در نزدیکی سواحل یمن خبر داد.

منتشر شده در 2 فروردین 1403
در سرویس

شبکه الجزیره به نقل از امبری اعلام کرد که به سمت یک کشتی تجاری از سمت ساحل تیراندازی شده است و محافظان این کشتی اقدام به تیراندازی متقابل و درگیری با افراد مسلحی کردند که در داخل قایقی در نزدیکی این کشتی بودند.

شرکت امنیت دریایی امبری بیان کرد که این کشتی تجاری بعد از وقوع این حادثه به سرعت خود افزوده و از مهلکه گریخته و تلفات و خساراتی به آن وارد نشده است.

از سوی دیگر طبق اعلام سازمان تجارت دریایی انگلیس، گزارشی از یک حادثه در ۱۰۲ مایل دریایی جنوب شرق یمن دریافت کرده است مبنی بر اینکه یک قایق کوچک به کشتی تجاری نزدیک شده و اقدام به تبادل آتش با سلاح سبک کرده است. گزارشی از وارد شدن تلفات و خسارات به این کشتی تجاری مخابره نشده است.

نیروهای مسلح یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مردم غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا برای این رژیم را که در دریای سرخ، اقیانوس هند و تنگه باب‌المندب عازم سرزمین‌های اشغالی بودند، هدف قرار داده است.

نیروهای مسلح یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی نیروهای ائتلاف حامی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/164604

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی