پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس واکنش کاربران توییتری به بازگشت سوریه به اتحادیه عرب را بررسی می‌کند

در راستای همگرایی جهان عرب با دمشق، امروز وزیران خارجه کشورهای عربی با بازگشت سوریه به این اتحادیه موافقت کردند که کاربران توییتری نسبت به این اتفاق واکنش‌هایی نشان دادند.

منتشر شده در 17 اردیبهشت 1402

چند ماه بعد از آغاز بحران سوریه در دوازدهم نوامبر ۲۰۱۱، برخی کشورهای عربی مثل دولت وقت قطر و عربستان سعودی تصمیم گرفتند عضویت سوریه در نشست‌های اتحادیه عرب تعلیق شود.

بهانه برخی مقامات عربی برای تعلیق کرسی سوریه در جلسات اتحادیه عرب، اتهام سرکوب مردم به دولت سوریه بود. برخی کشورهای عربی نیز نمایندگی‌های سیاسی و حتی کنسولی خود در سوریه را تعلیق و تعطیل کردند. 

و حالا بعد از 12 سال سخنگوی اتحادیه عرب هم ضمن تأیید بازگشت سوریه به این اتحادیه اعلام کرد: وزیران خارجه کشورهای عربی با بازگشت سوریه موافقت کردند تا بر کرسی خود تکیه بزند.

واکنش کاربران توییتری به بازگشت سوریه به اتحادیه عرب

کاربران ایرانی در توییتر نسبت به بازگشت سوریه به اتحادیه عرب بعد از 12 سال واکنش مثبتی نشان دادند و برخی از آن‌ها این ماجرای گویای شکست سیاست‌های غرب علیه ایران و سوریه برشمردند و برخی دیگر به سفر اخیر رئیسی اشاره کردند و آن را نتیجه دیپلماسی عزت و توام با مقاومت عنوان کردند. در ادامه نظریات برخی از کاربران آمده است:

1

2

 

3

4

 

5

6

 

7

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/7915

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی