پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 16 فروردین 1400

به گزارش جهت،  محمدصادق کوشکی، استاد گروه علوم سیاسی دانشگاه تهران یادداشتی در کانال شخصی خودش در ایتا نوشت:

هر وقت «عراقچی» پشت میز مذاکره با غربی‌ها می نشیند پشتمان می لرزد و از ترس نفسمان بند می آید. چون ذلت بار ترین و خسارت بار ترین مذاکرات و توافقات پس از انقلاب یعنی « مذاکرات و توافق‌های ژنو و برجام» دست‌پخت ایشان بوده است.

الان هم عراقچی آماده است تا در قبال هیچ، و برای دومین بار غنی سازی ٢٠ درصد را متوقف کند و به پیکر خون آلود صنعت هسته ای، تیر خلاص بزند! آن هم برای این که خیال آمریکایی‌ها و اروپایی ها از نابودی توان اتمی ج. ا. ا راحت شود و نگرانی صهیونیست‌ها خاتمه پیدا کند.

ظریف و عراقچی و امثالهم نه اعتقادی به ولایت فقیه دارند و نه احترامی برای قانون اساسی قائلند، حتی تعصبی هم به ایران و منافع آن ندارند که اگر داشتند «برجام» یا همان  «خسارت محض» را با زیرپا گذاشتن سیاستهای ابلاغی رهبری، نمی پذیرفتند!

نمایندگان انقلابی مجلس شرعا وظیفه دارند مانع تخطی دولت روحانی از مسیر تعیین شده رهبری درباره سرنوشت برجام شوند و اگر در مذاکرات ١٧ فروردین ١۴٠٠، دیدگاه رهبر انقلاب  نادیده گرفته شود فرد فرد نمایندگان انقلابی مجلس مسئولند و شریک خیانت دولت روحانی خواهند بود و در دنیا و آخرت باید پاسخگو باشند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/117608

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی