پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سری جدید گوشی شیائومی احتمالا دارای دوربین‌ سلفی زیر نمایشگر است.

منتشر شده در 26 آذر 1400

به نقل از xiaomiui؛ به تازگی در ویدئویی خصوصیات گوشی شیائومی پرو ۱۲ با نسخه MIUI ۱۳ به بیرون درز کرده که در ادامه به برخی از خصوصیات، فاش شده، این گوشی جدید می‌پردازیم.

مشخصات صفحه نمایش شیائومی ۱۲
گفته شده، صفحه نمایش گوشی جدید شیائومی از هر ۴ طرف خمیده بوده و ساختار بیضی شکل دارد. شیائومی ۱۲ پرو در مقایسه با گوشی Mi ۱۱ نور بیشتر و تابش خیره کننده‌تری را دارد. همچنین حاشیه بالا و پایین این گوشی جدید نسب به مدل شیائومی MIX ۴ پهن‌تر بوده و همین امر باعث بزرگی صفحه نمایش آن شده است.

براساس گزارش‌ها، دوربین گوشی شیائومی پرو ۱۲ احتمالا در زیر صفحه نمایش آن طراحی شده و با نسخه MIUI ۱۳ عرضه خواهد شد. البته پیش بینی می‌شود این شرکت برای بالا بردن کیفیت دوربین و ویدئو و جلب رضایت مشتری دوربین گوشی سری ۱۲ خود را در وسط و زیر نمایشگر تعبیه کرده باشد. سری ۱۲ شیائومی  از تراشه اسنپدراگون کوالکام  ۸ نسل ۱ استفاده می‌کند. 

گزارش‌ها حاکی از آن است که سری ۱۲  شیائومی در ۲۸ دسامبر ۲۰۲۱ در چین معرفی خواهند شد. این گوشی‌ها قوی‌ترین و بهترین تلفن‌های همراه شرکت شیائومی خواهند بود. شایان ذکر اسهیگوشی‌های سری ۱۲ شیائومی اولین دستگاهی است که با سبک جدید  شرکت رونمایی می‌شود.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/79139

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی