پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری:

حجت الاسلام والمسلمین صادقی گفت: اگر امروز بچه شیعه زیدی یمنی کشتی انگلیسی و آمریکایی را می زند محصول انتخاب خوب شما مردم در ایران است.

منتشر شده در 7 اسفند 1402
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ عصمت علی‌آبادی _ حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون قوه قضائیه در مسجد پیامبر(ص) تهران به سخنرانی پرداخته و گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید بر نیکی تعاون داشته باشید. امروز صحنه انتخابات در جمهوری اسلامی بر مبنای تقوا است بنابراین باید در خصوص آن تعاون داشته باشیم. در سایر بلاد این گونه نیست در آمریکا مشارکت در انتخابات مشارکت در گناه اما در جمهوری اسلامی در راستای اهداف جمهوری اسلامی و بر حوزه تقوا قرار دارد.

وی افزود: کسانی که برای انتخابات جمهوری اسلامی شبهه درست می کنند بدانند که تمام انتخابات ها در مسیر آن است که تقوا را بالا ببرند و نیکی را افزایش دهند. انقلاب اسلامی بر پایه اسلام و مردمی است. اساس اسلام بر پایه آن است که مردم به اختیار خود وارد دین می شوند و ولایت اهل بیت(ع) را می پذیرند اما اگر پذیرفتند باید قوانین آن را اجرا کنند. هر حکومتی را انسان پذیرفت ناچار است به لوازم و قوانین آن پایبند شوند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی ادامه داد: کشورهایی همچون آمریکا و کانادا و سایر کشورهای اروپایی برای تبعیت دادن به پناهندگان خود تعهدات سنگینی از آنها می گیرند که به تمام قوانین و مصالح آن کشور متعهد باشند. در جمهوری اسلامی حکومت اسلامی برپا شده است پس قوانین اسلامی هم در آن باید اجرا شود، معنا ندارد که برخی قوانین آن اجرا و برخی دیگر اجرا نشود. برپایی هر حکومتی لوازمی دارد اگرچه برپا شدن حکومت به اختیار مردم است اما وقتی برپا شده و مشروعیت مردمی یافت باید قوانین آن توسط همه مردم اجرا شود.

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام راحل انقلاب را بر مبنای جمهوری اسلامی را برپا کردند، گفت: رکن مردم سالاری سبب تقویت نظام ما شده است و امروز دشمن دنبال تضعیف رکن جمهوری هستند. ما در جنگ تمام عیار با دشمن هستیم که اصل اقتدار نظام کاهش نیابد. وقتی مردم به میدان آمده و رای می دهند دشمنان می بینند که نظام حامی دارد بنابراین چشم طمع خود را می بنند. رسانه های معاند و نفوذی های داخلی اگر بر طبل تفرقه و رای ندادن می کوبند می خواهند اصل و اساس نظام را از بین ببرند تا خود بر ایران حاکمیت پیدا کنند. مردم ما بر سر دوراهی گوش دادن به فرمان رهبر معظم انقلاب یا همین رسانه های معاند و جیره خوار اسرائیل قرار دارند، رای دادن و حضور پرشور در انتخابات بر مبنای تقوا و تعاون در نیکی است که سبب تقویت نظام می شود و عامل تضعیف دشمنان است.

معاون قوه قضائیه با بیان اینکه امنیت امروز ما مرهون هدایت های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب است. اظهار کرد: امروز کشور ما عرصه جولان دادن تروریست ها و داعش و موشک باران انگلیسی و آمریکایی و سایر غربی ها نیست و جبهه جنگ ما در مرز اسرائیل قرار گرفته است. هدایت های رهبری ما را به این جایگاه رسانده است. اگر امروز بچه شیعه زیدی یمنی کشتی انگلیسی و آمریکایی را می زند محصول انتخاب خوب شما مردم در ایران است. همه محور مقاومت متحد شده و گوش به سخن رهبر معظم انقلاب هستند و از فلسطین حمایت می کنند. مستشاران ما در سوریه، لبنان و یمن مقابل آمریکا و اسرائیل ایستادند و عرصه را بر آنها تنگ می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اصل نقش خبرگان رهبری این است که رهبری را انتخاب کند که شجاع، مدیر، مدبر، بصیر و عالم باشد همچون امام راحل و رهبر معظم انقلاب، کسانی را انتخاب کنند که شاگرد امام حسین(ع) باشند. در آینده مجلس خبرگان باید کارآمدتر از امروز باشد. طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب خبرگان رهبری باید در جامعه جریان سازی و گفتمان سازی کنند همچنین از جانب مردم خطاب به مسئولان باید مطالبه گری انجام دهند. باید مرکز پژوهش های مجلس خبرگان بیش از گذشته فعال شود. انتخاب درست و رای مردم در سرنوشت کشور بسیار اثر دارد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/161045

اخبار پیشنهادی

نظرات

یک پاسخ

  1. شرکت در انتخابات یعنی من به وضع موجود رای میدهم ولاغیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی