پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شبکه قمار بیش از 5 سال است که از ضعف های سیستم پرداخت الکترونیک کشور سو استفاده می‌کند. این شبکه، سیستم پرداخت الکترونیک را به صورت کامل کپی کرده و به طرق مختلف از آن استفاده می‌کند.

سایت های قمار که پشت پرده اکثر آنها دو فرد با نام های فرشید امیرشقاقی و حامد شکوری اصل هستند، فضای مجازی ایران علی الخصوص اینستاگرام را به خود آلوده کرده اند. این سایت ها با سواستفاده از اپ ها و برنامه های انتقال وجه رایج در جامعه حجم عظیمی از ارز را روزانه از کشور خارج میکنند.

علی رغم برخورد مداوم با این سایت ها (صرفا فیلترینگ) توسط قوه قضائیه، این کلاه‌برداران همچنان با قوت به فعالیت خود ادامه می دهند. چراکه تنها راه برخورد با شبکه قمار، ساماندهی تراکنش های شبکه پرداخت آنلاین کشور است!

در این مطلب به بررسی نحوه دریافت پول در سایتی با نام “هات بت” می پردازیم، همانطور که در ویدیو مشاهده می کنید، این سایت درحال سو استفاده از خدمات اپلیکیشن دیجی پی متعلق به شرکت «نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان» وابسته به گروه دیجی کالا می‌باشد.

لازم به ذکر است شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان و «هومن ایمانی» که مدیرعامل آن است باید نسبت به چگونگی رخداد این اتفاق پاسخگو و برای رفع هرچه سریعتر آن چاره اندیشی کنند.

جهت پرس زین پس در سلسه مطالبی با هشتگ #اعتکاف_قمار به بررسی اجمالی وگردش مالی وبسایت‌ های قمار می پردازد. لازم به ذکر است حجم فساد شبکه منحوس قمار سالانه 15 هزار میلیارد تومان برآورد می شود که بیش از پیش لزوم برخورد با این شبکه احساس می شود./بخش چهارم

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/52492

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی