پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

استاندار تهران با تاکید بر اجرای تمهیدات ترافیکی همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، گفت: موضوع کاهش ساعت کاری ادارات مطرح نیست و طبق قانون ما نمی توانیم در این خصوص اقدام کنیم.

منتشر شده در 14 شهریور 1401
در سرویس

محسن منصوری گفت: قانون مکلف کرد که کارمندان هفته ای ۴۴ ساعت فعالیت داشته باشند به همین منظور موضوع کاهش ساعت کاری ادارات اصلا موضوعیت ندارد و در این خصوص نمی توانیم اقدام کنیم.

وی افزود: در سال های گذشته مدل های مختلفی برای مدیریت ترافیک مهرماه پایتخت همچون تغییر ساعت کاری ادارات، بانک ها و مراکز آموزشی اجرا شد اما امسال تلاش داریم طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات را برای اولین بار اجرا کنیم و این طرح اصلا موجب کاهش فعالیت کاری ادارات نمی شود.

استاندار تهران ادامه داد: در این طرح می خواهیم زمان شروع فعالیت ادارات را ۲ ساعت شناور کنیم به عنوان مثال کارمند از ساعت هفت تا ۹ صبح می تواند به محل کار بیاید به شرطی که زمان فعالیت روزانه هشت ساعت کار را رعایت کند.

وی تاکید کرد: این طرح هنوز نیاز به کار کارشناسی و هماهنگی بیشتر دارد که جزییات پس از تایید نهایی اعلام می شود اما آنچه که مسلم است این طرح موجب کاهش فعالیت کاری ادارات نمی ش

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/36418

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی