پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 22 اردیبهشت 1400

به گزارش جهت،  محمدصادق کوشکی، استاد گروه علوم سیاسی دانشگاه تهران یادداشتی در کانال شخصی خودش در ایتا نوشت:

قابل توجه نامزدهای ریاست جمهوری: حسن روحانی به جد تصمیم گرفته تا در روزهای باقیمانده از دولتش، حرکتی انجام دهد که دولت آینده را با دردسرهای بزرگی روبرو خواهد کرد و مانع اجرای برنامه های رئیس جمهور آینده خواهد شد!

مذاکرات وین با فشار انگلیس و فرانسه و باهدف بازگرداندن آمریکا به برجام و محکم کردن زنجیر برجام بر پای دولت‌های آینده در ایران طراحی شده و به هیچ عنوان منجر به رفع یا کاهش تحریم ها نخواهد شد.

اصرار روحانی به اتمام مذاکرات وین و بازگشت آمریکا به برجام با این هدف صورت می گیرد که دولت‌های آینده هم با اسارت در این برنامه خسارت بار و مضر، راهی به سوی موفقیت پیدا نکنند و در علاج مشکلات جامعه درمانده شوند. چرا که روحانی مسئول شکست خورده ترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی است و طبیعی است که مایل به موفقیت دولت‌های آینده در حل مشکلات جامعه نباشد تا بتواند ادعا کند : من مقصر نبودم! مشکلات لاینحل بود!

 برادران بزرگوار!
سکوت شما در برابر مذاکرات خسارت بار وین، شما را «وارث» موانعی خواهد کرد که امکان عبور از آنها جز با سختی و مرارت ممکن نخواهد بود. برای این که مانند «روحانی» در چاه برجام گرفتار نیافتید، مانع تکرار «خسارت محض» شوید.

لطفا با دقت به بیانیه منتشر شده توسط دانشمندان و کارشناسان هسته ای کشور درباره مذاکرات وین توجه کنید.

و ما علینا الا البلاغ المبین.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/113140

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی