پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس حواشی اجرای حکم اعدام قبادلو را بررسی می‌کند

وحید اشتری در توییتی بدون تحقیق حامی محمد قبادلو قاتل مامور نیروز انتظامی در اغتشاشات سال گذشته شد، دلسوزی از روی مطالب دروغ وکیل این خانواده که با کمی جستجو مشخص می‌شد.

منتشر شده در 3 بهمن 1402

به گزارش جهت پرس؛ زهرا لایق حقیقی؛ با انتشار خبر اجرایی شدن حکم قصاص محمد قبادلو، وحید اشتری، فعال سیاسی اعتدالیون در توییتی برای اعدام یک قاتل که یک نیروی جوان نظامی را به شهادت رسانده ابراز تاسف و ناراحتی کرد.

او در مطلب خود از اطلاعاتی استفاده کرده بود که قبلا از سوی دادگاه بررسی و رد شده بود، اما این توییت که برگرفته از انتشار مطالب توسط وکیل خانواده قبادی بود دارای اطلاعات اشتباهی بوده است. وکیل خانواده قبادی حکم قدیمی را منتشر کرده است پیگیری و به سرانجام رسیده است و حکم جدید که رسیدگی صورت گرفته است را منتشر نکرده است تا شاید بتواند با ایجاد این شبهه بر احساسات مردم تاثیر بگذارد اما بازهم دلیل این توییت آقای اشتری نبود که برای یک قاتل اینگونه بی‌خواب شود.

این موضوع را حتی سایت و صفحه میزان مرتبط با دادگستری تهران هم در فضای رسانه منتشر کرد که با یک جسجوی ساده در مورد صحت گفته‌های وکیل این خاواده میتوانستند به ادعای دروغ این وکیل پی‌ببرند و اینگونه از خواب بی‌خواب نشوند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/156468

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی