پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

با اینکه دلیل اصلی قتل داریوش مهرجویی مشخص شده است اما با این حال چهره‌ها و رسانه‌های اصلاح‌طلب همچنان سعی دارند روی ماجرا موج‌سواری کرده و منافع سیاسی خود را تامین کنند.

منتشر شده در 30 مهر 1402
در سرویس

یک هفته بعد از قتل داریوش مهرجویی و همسرش، پلیس قاتل را دستگیر کرد. در جریان تحقیقات معلوم شد قاتل که از اتباع بیگانه است به علت اختلافات شخصی و مالی با مقتولین دست به این کار زده است. با این حال چهره‌ها و رسانه‌های اصلاح‌طلب همچنان سعی دارند روی ماجرا موج‌سواری کرده و منافع سیاسی خود را تامین کنند. ارتباط دادن قتل مهرجویی با قتل‌های زنجیره‌ای که در دهه 70 رخ داد، پروژه‌ای است که اصلاح‌طلبان به هر شیوه ممکن دنبال می‌کنند. چنانکه مسیح مهاجری هفته قبل در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: «انتشار خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش، ذهن‌ها را بلافاصله متوجه ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای در دهه 70 کرد.»

پیش‌ از مهاجری، عمادالدین باقی در حساب کاربری خود نوشت: «قتل هولناک داریوش مهرجویی، فیلمساز برجسته ایرانی و همسرش، دقیقا به سبک قتل داریوش فروهر و همسرش، قطعا پیام واضحی در یادآوری قتل‌های زنجیره‌ای دهه۷۰ دارد.» حال با توجه به روشن شدن ابعاد قضیه، انتظاری که از دستگاه قضا می‌رود این است که برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی جامعه و مقابله با افراد یا گروه‌هایی که با اظهارات و انتشار مطالب مغرضانه به دنبال بهره‌برداری سیاسی از ماجرا هستند، به صورت جدی با دروغ‌سازان برخورد کند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/145465

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی