پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رویترز اعلام کرد

تیک‌تاک مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را برای کاربران اروپایی با هدف انطباق با مقررات اتحادیه اروپا معرفی کرده است.

منتشر شده در 14 مرداد 1402

به نقل از رویترز، تیک‌تاک پلتفرم رسانه‌های اجتماعی متعلق به چین، مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را برای کاربران اروپایی با هدف بهبود انطباق با مقررات اتحادیه اروپا معرفی کرده است.

طبق قانون خدمات دیجیتال اتحادیه اروپا، بایت دنس به عنوان مالک تیک‌تاک، آلفابت گوگل و دیگر پلتفرم‌های آنلاین بزرگ ملزم به نظارت بر محتوای غیرقانونی در پلتفرم‌های خود، ممنوعیت برخی اقدامات تبلیغاتی و به اشتراک‌گذاری داده‌ها با مقامات خواهند بود.

تیری برتون، رئیس صنعت اتحادیه اروپا پس از اینکه تیک‌تاک در ماه گذشته با یک آزمایش استرس داوطلبانه موافقت کرد، گفت که کار بیشتری لازم است تا شرکت به طور کامل با قوانین مطابقت داشته باشد. آزمایش استرس برنامه ریزی شده نقش مهمی در ارزیابی تلاش های شرکت ها برای رعایت قوانین محتوای آنلاین اتحادیه اروپا ایفا می کند. این تست، توانایی پلتفرم را برای شناسایی و حذف محتوای نامناسب یا مضر، به‌ویژه محتوایی که ممکن است بر کودکان تأثیر منفی بگذارد یا از داده‌های شخصی حساس سوء استفاده کند، ارزیابی می‌کند.

برتون به سی ان ان گفت: «تیک تاک منابع قابل توجهی را برای رعایت قوانین اختصاص می دهد. اکنون زمان آن فرا رسیده است که برای تطابق کامل با آن شتاب کنیم.»

اکنون این شرکت که اقدامات جدیدی را برای پیروی از این قانون انجام داده، فاش کرد که گزارش محتوای غیرقانونی را برای کاربران اروپایی آسان‌تر می‌کند، به آن‌ها اجازه می‌دهد توصیه‌های شخصی‌شده برای ویدیوها را خاموش کنند و تبلیغات هدفمند را برای کاربران 13 تا 17 ساله حذف کنند.

این شرکت گفت: ما نه تنها به تعهدات نظارتی خود عمل می کنیم، بلکه در تلاش برای تعیین استانداردهای جدید از طریق راه حل های نوآورانه خواهیم بود.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/1846

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی