پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۸۲۰۵ تن رسیده است.

منتشر شده در 20 آذر 1402
در سرویس

وزارت بهداشت غزه تصریح کرد: از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تعداد شهدا به ۱۸۲۰۵ تن و تعداد مجروحان به ۴۹۶۴۵ تن رسیده است.

به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت غزه عنوان داشت: ما از تیم‌های پزشکی در اقصی نقاط جهان دعوت می‌کنیم که برای نجات جان مجروحان به نوار غزه بیایند. ما صدها مجروح را که منتظر درمان خارج از نوار غزه بودند، از دست داده‌ایم.

در بیانیه وزارت بهداشت غزه آمده است: نیروهای اشغالگر به مجروحان در مراکز پزشکی در شمال نوار غزه اجاره رسیدن به بیمارستان‌ها را نمی‌دهند.

در همین حال، هلال احمر فلسطین اعلام کرد: وضعیت بسیار دشوار است و ما نمی‌توانیم به موارد بغرنج روزافزون در نوار غزه رسیدگی کنیم. ما شاهد کمبود شدید ملزومات پزشکی و دارو در سطح بیمارستان‌های نوار غزه هستیم. نیروهای اشغالگر در فعالیت ما در غزه سنگ اندازی می‌کنند که باعث افزایش تعداد شهدا می‌شود.

هلال احمر فلسطین تصریح کرد: کمک‌های وارد شده به نوار غزه ۱۰ درصد از نیازهای مطلوب را هم پوشش نمی‌دهد. ما خواهان حفاظت بین المللی فوری از غیرنظامیان و کادرهای پزشکی در مقابل حملات اشغالگر هستیم. ما ده‌ها تماس از خانواده‌های گیر افتاده در مناطق شمالی دریافت می‌کنیم که بدون آب و غذا مانده‌اند.

منبع : ایسنا
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/151157

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی