پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس حواشی بازداشت محمد صادقی بررسی می‌کند

محمد صادقی بازیگر سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی در خانه‌اش به جرم برهم زدن امنیت روانی جامعه بازداشت شد.

منتشر شده در 25 تیر 1402
در سرویس

عطیه فکری – محمد صادقی بازیگر سریال‌های مانکن، افرا، بی‌همگان و … که اخیرا با آرایش و رفتارهای ناهنجار سعی در جلب توجه مخاطب داشت، در خانه‌اش بازداشت شد.

او با انتشار ویدیوهایی از خود پلیس را با الفاظ رکیک تهدید به قتل می‌کرد. در این ویدیو که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، محمد صادقی با ناخن های لاک زده و گوشواره های زنانه، نیروهای پلیس فراجا را به دلیل انجام وظایف محوله تهدید به قتل می کند.

حتی در یکی از ویدیوها سعی دارد مردم را هم تحریک کند تا اگر تذکری دریافت کردند یا پلیس برای آن‌ها ممانعتی ایجاد باید ماموران را کُشت، نباید آنها را ولش کرد!

گفته می شود بعد از حضور ماموران او با حضور در بالکن منزل تهدید به خودکشی کرده است اما در نهایت خود را تسلیم ماموران می کند. صادقی درست در زمانی که ماموران به خانه او برای دستگیری آمده بودند در حال لایو گرفتن بودن حتی وقتی می‌خواست خودکشی کند هم گوشی به دست در حال گرفتن لایو برای مخاطبانش بود! این فیلم‌های لایو او در صحنه است که نشان دهنده ساختگی بودن یا عمل نمایشی او برای تهدید پلیس به خودکشی بود که در آخر هم به ماموران می‌گوید شما برید عقب خودم میام پایین!

 

فیلم دیگری از دوربین پلیس منتشر شده است که کاملا در آن واضح است که تلاش دارد از تمام صحنه‌ها برای جلب توجه بیشتر فیلم (لایو) بگیرد.

استفاده از پوشش زنانه نشان می دهد که او قصد داشته برای دریافت پناهندگی اقدام کند اما برای دوقبضه شدن شانسش در دریافت پناهندگی ژست اپوزوسیون نیز به پوشش زنانه و استفاده از رژ لب و تاپ اضافه کرده است.

اختلال شخصیتی نمایشی گریبانگیر بسیار از سلبریتی‌ها

برخی از افراد دائم در حال نقش بازی کردن و رفتارهای نمایشی هستند و از اینکه به هر قیمتی دیده شوند لذت می‌برند، خود را به شکل‌های عجیب و غریب آراسته می‌کنند یا دوست دارند با بقیه متفاوت باشند، لحن صدای خود را هنگام صحبت، به خصوص با جنس مخالف عوض کرده و رفتاری مصنوعی و دور از شخصیت اصلی‌‌شان نشان می‌دهند! نشانه‌های افراد مبتلا به «اختلال شخصیت نمایشی» یا «هیستریونیک» است که شباهت‌های بسیار زیادی با اختلال روانی «نارسیسیسم» یا خودشیفتگی دارد چون توجه معمولی و زندگی عادی برایشان راضی کننده نیست و تحت هر شرایطی تمایل دارند بیشتر از بقیه در مرکز توجه باشند و اگر کنترل و درمان نشود بی‌توجه به جایگاه و شان و شخصیت اجتماعی خود و خانواده دست به کارهایی میزنند که جبران ناپذیر است. این افراد اغلب به خاطر این ویژگی مورد سواستفاده هم قرار می‌گیرند.

این عقده دیده شدن برخی اوقات منجر به خودکشی می‌شود مثلا این حرکت را انجام می‌دهند که اسم و تصویرشان بین افراد بچرخد ولی در واقعیت ممکن جانشان را از دست بدهند.

اینکه برخی از سلبریتی‌ها دست به چنین اعمالی می‌زنند برای اینست که با وعده پول، اقامت یا پناهندگی به راحتی بازیچه افراد سواستفاده گر قرار می‌گیرند و در ذهن خود تصور می‌کنند که هم بیشتر دیده می‌شوند و عکس و فیلمشان بیشتر بین مردم وایرال می‌شود هم می‌توانند اقامت بگیرند و دیگر به نابودی شخصیت و وجه اجتماعی خود، خانواده و یا کشورشان فکر نمی‌کنند.

 

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/2851

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی