پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

امیرعبداللهیان در بیروت:

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از ورود به فرودگاه بیروت ضمن تبریک تشکیل دولت جدید در این کشور، گفت تهران هرگز از کمک به بیروت درصورت درخواست، دریغ نخواهد کرد.

منتشر شده در 15 مهر 1400
در سرویس

حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در بدو ورود به بیروت گفت: این نخستین سفر من به لبنان بعنوان وزیر خارجه دولت جدید است و اولین هدف آن ابلاغ سلام و پیام‌های گرم رئیس جمهور کشورمان به همتای لبنانی خود و مردم این کشور است.

وی افزود: دومین هدف این سفر تاکید و تصریح ایران بر روابط دوستانه با لبنان است و اینکه ما از دولت، ارتش، مقاومت و مردم لبنان با صدای بلند حمایت می‌کنیم.

وزیر خارجه کشورمان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونسیتی با قدرت در کنار متحدان خود در منطقه باقی خواهد ماند و از استقلال، امنیت و حاکمیت لبنان حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی لبنان گفت‌وگو‌هایی را با مقامات این کشور خواهیم داشت و جمهوری اسلامی ایران حمایت‌های خود را از دولت، ارتش، مقاومت و مردم لبنان ادامه خواهد داد. در گفت‌وگو‌هایی که با مقامات لبنانی خواهیم داشت پیشنهادات جدیدتر و بهتری را برای حمایت از لبنان و شکست محاصره اقتصادی این کشور داریم.

امیرعبداللهیان در پایان خاطرنشان کرد: ضمن اینکه مسیر قبلی را مادامی که مقامات لبنان مطالبه کنند ادامه خواهیم داد، ایران در موضوعات دیگری نیاز آمادگی خود برای کمک به لبنان اعلام خواهد کرد.

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/91871

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی