پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: دومین اهدای عضو کاشان در سال جاری با اهدای اعضای آقای ۶۲ ساله که به دلیل خونریزی مغزی در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان بستری بود، به ثبت رسید .

منتشر شده در 10 خرداد 1400
در سرویس

محمد حاجی جعفری با بیان این که دومین اهدا عضو کاشان در سال جاری با اهدای اعضای آقای ۶۲ ساله که به دلیل خونریزی مغزی در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان بستری بود، به ثبت رسید اظهار کرد: به دلیل وخامت وضعیت بیماری، تلاش پزشکان و پرسنل تلاشگر بیمارستان، مؤثر واقع نشد و پس از اعلام مرگ مغزی بیمار، کارهای لازم برای کسب رضایت از خانواده وی انجام شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن تقدیر از خانواده بیمار اهداکننده گفت: پس از تائید مرگ مغزی بیمار توسط تیم معالج، و با کسب رضایت از خانواده بیمار، پیکر وی جهت اهدای ارگان‌ها به بیمارستان امام خمینی تهران منتقل شد که پس از بررسی‌های تیم پزشکی، کبد و نسوج این بیمار برای کمک به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی، با تأکید بر اهمیت اهدای عضو، افزود: هر مورد مرگ مغزی می‌تواند یک تا هشت بیمار نیازمند پیوند عضو را از مرگ نجات دهد و طبق برآوردهای انجام‌شده، اهدای نسوج به بیماران نیازمند، کیفیت زندگی ۵۸ بیمار را ارتقا می‌دهد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/111370

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی