پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس واکنش کاربران فضای مجازی را بررسی می‌کند

بعد از عملیات سپاه در اربیل عراق و انتشار خبر آن در فضای مجازی همه پای کار ایران آمدند و بابت انتقام خون مظلومان در ترورهای اتفاق افتاده به دست اسرائیل قدردان سپاه بودند اما برخی از صفحات معاندین با ایران هنوز هم دندان تیزشان را به رخ ایران می‌کشند.

منتشر شده در 26 دی 1402

زهرا لایق حقیقی؛ بامداد سه‌شنبه صدای انفجار مهیب در اربیل عراق توجه همه را به خود جلب کرد. بعد از ساعتی مشخص شد که یکی از مقرهای مهم جاسوسی اسرائیل که در آن زمان جمعی از فرمانده‌هان موساد و نیروهای وابسته به موساد در آن برای جلسه‌ای با هدف از بین بردن ایران دور هم جمع شده بودند مورد هدف پایگاه موشکی ایران قرار گرفته است و 10 نفر از نیروهای برجسته موساد کشته و زخمی شدند. خبری که به سرعت در فضای رسانه منتشر شد و بعد از ساعاتی سپاه با انتشار اطلاعیه‌های مسئولیت این حمله را با هدف انتقام خون مظلومان حادثه‌های ترور در ایران بر عهده گرفت.

در این حمله 10 فرمانده مهم موساد کشته و زخمی شدند و در بین این افراد دلال رژیم صهیونیستی که عامل اصلی انتقال نفت به اسرائیل بود یعنی بیشرو دیزایی دلال بزرگ و معروف اربیل. با نگاهی به اتفاق امروز در اربیل عراق اسرتئیل خسارت نیرویی و اقتصادی بسیاری را متحمل شده است. از دست رفتن نفر اول انتقال غذا و نفت به اسرائیل  وضعیت اسرائیل را به حالتی بحرانی تبدیل خواهد کرد. از دست دادن فرماندهان و جاسوسانی که زمان طولانی برای خبره شدن آنها صرف شده است زیان اطلاعاتی عجیبی به اسرائیل وارد خواهد کرد.

این اتفاق نشان از بالا بودن اشراف کامل اطلاعاتی ایران و تبدیل شدن ابرقدر نظامی در منطقه است.

موشک های ایرانی بدونه جابجایی همه دقیقا بر سر ساختمانی فرود آمدند که برای امنیت در زیر آن بنایی با چندید لایه ی بتنی ساخته شده بود اما این سازه هم از پس نیروی قوی موشک فتاح ایرانی بر نماید و بر سر عامالان ترورهای ایران و کشته شدن هزاران جوان و کودک بی گناه فرود آمد.

این اتفاق بزرگ از دید اصحاب مجازی دور نماد و در صفحات خود در اینستاگرام و توییتر مطالبی را به انتشار گذاشتند.

برخی کاربران با نشان دادن حد فاصل کرمانشاه و تل آویو در استوری خود نوشتند:

برخی کاربران هم با اشاره به نقطه زنی و هدف دقیق و کشته شدن دلال مهم اسرائیلی و این عملیات موفق و غرور انگیز در صفحه خود نوشتند:

اصحاب رسانه در فضای رسانه‌ای اکس(توییتر) از این موضوع غافل نبودند و در پیام هایی از همان ابتدا تا کنون مطالبی را در راستای ضعف اسرائیل، تشکر از سپاه و ابراز شادی خود منتشر کردند.

در این بین از گرگ‌های در کمین ایران غافل نباشیم که بعد از این اتفاق صفحه رسمی کردستان به عربی در صفحه خود با انتشار عکسی خواستار  تجزیه ایران شد و راه حل از بین بردن ایران را در این کار دانست.

برای ایران خواب دیده‌اند، آنهم از نوع پریشان، چیز جدیدی نیست اما ایران‌هایداخل کشور این را نمی بیند، خیال می کند تجزیه طلبی دروغ است و تجزیه طلب داستان و افسانه! خوب که نگاه کنیم دنیای واقعی پیرامون ایران این است، گرگ‌های منتظر به دریدن ایران کمین کرده‌اند.

منبع : جهت پرس
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/155202

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی