پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛

نشست هفتگی اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی با حضور مهدی تاج رئیس و مهدی محمد نبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و مشاور ورزشی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

منتشر شده در 12 اسفند 1401
در سرویس

 رئیس فدراسیون فوتبال که سخنران این نشست بود که با اشاره به مباحث مطرح شده و نقطه نظرات اعضای کارگروه حزب موتلفه، حضور خود در این جلسه را فرصت مغتنم شمرد که طی آن هم توفیق دیدار با کارشناسان با سابقه و اصحاب رسانه  فراهم شد و هم این امکان به وجود آمد تا از نزدیک در جریان دغدغه‌های جمعی از چهره‌های دلسوز ورزش و فوتبال قرار گیرد. ایشان همچنین با ذکر خاطره و یاد کرد از شادروان علی‌اکبر پرورش از پیشگامان موتلفه اسلامی از این تشکیلات به عنوان حزبی ریشه‌دار نظام یاد کرد.

تاج در ادامه با اشاره به برخی ابهامات در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: ما در فدراسیون فوتبال با جدیت پی‌گیر این موضوع هستیم و جلسه مهمی با اعضای هیئت رئیسه داشتیم که در آنجا تصمیم گرفته شد طی همین هفته،  فرد مورد نظر را معرفی کنیم. ترجیح ما این است که یک چهره شاخص داخلی را برای هدایت تیم ملی انتخاب کنیم به شرطی که این مربی بتواند با  نظم و انضباط کامل امور محوله را به انجام برساند. فردی که واجد شرایط، توانمند و دارای کارنامه قابل قبول باشد. با این وجود موضوع مربی خارجی هم هنوز مطرح است و نهایتا ما تا بیستم اسفندماه سرمربی تیم ملی را معرفی خواهیم کرد. در اینجا جا دارد از مربیان داخلی خوبی که طی این روزها نام آنها مطرح شد و دلخوری‌هایی به وجود آمد عذرخواهی کنم بدیهی است هدف ما این نبود که موجبات دلخوری کسی فراهم شود.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/13481

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی