پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 25 بهمن 1399

به گزارش جهت، آذری جهرمی وزیر ارتباطات طی مدت تصدی این پست، همواره در صدر اخبار قرار داشته است. روند پررنگ شدن نام وزیر جوان به موازات استفاده از ظرفیت‌های پیداوپنهان شبکه‌های اجتماعی تا جایی ادامه پیدا کرده است که اظهارنظر حضور کاربران توئیتر در رابطه با توئیت‌های وی، تبدیل به سرگرمی روزانه فعالان در این شبکه اجتماعی شده است.
آشنایی با شوخی‌های دم‌دستی، گاف‌های رسانه‌ای مداوم در کنار ماجراها و کلکل‌های نه‌چندان جذاب، از مزایای دنبال کردن توئیتر وزیرجوان است. در ادامه همین اتفاقاتو در تازه‌ترین مورد از حاشیه‌های فعالیت مجازی آذری‌جهرمی، موضوع دامنه‌های اینترنتی با نام ایران، به سوژه‌ای حساسیت‌زا برای مخاطبان حساب کاربری وزیر ارتباطات تبدیل شده است.

 

یک توئیت چالش‌زا

وزیر ارتباطات طی انتشار یک توئیت نوشت: «تقویت خط و زبان فارسی، همواره ازاولویت‌ها بوده است. با رونمایی از دامنه «.ایران» که امکان ثبت دامنه کاملاً فارسی (مانند مردم.ایران) را فراهم می‌کند، سهم زبان عزیزمان از محتوای وب بیشتر خواهد شد. زبان فارسی جزو بهترین‌هاست، قدرش را بدانیم و برای ترویج آن تلاش کنیم»

 

اگر چه قرار بود این توئیت به یک خبررسانی عادی تبدیل شود و یا یک رپرتاژ آگهی جهت تکمیل رزومه منتشرکننده آن تبدیل شود اما عملاً اما د رعمل هیچ‌یک از این موارد رخ نداد. خروجی این توئیت نیز آن بود که بار دیگر حاشیه به سراغ وزیر محترم آمد.

 

یک پاسخ تمام‌کننده

پس از اظهارنظر آذری جهرمی درباره دامنه فارسی «ایران» و در پاسخ به توئیت وی، «علیرضا شیرازی» مالک سرویس وبلاگ «بلاگفا» نوشت: «برادر این دامنه سال 2007 رونمایی شده بود که هیچ، کلی دامنه هم با «.ایران» ثبت شده بود. چندبار قرار است رونمایی شود؟

 

کاربران می‌بینند

فعالان عرصه شبکه‌های اجتماعی خصوصاً کاربران توئیتر مدت‌های نسبتاً طولانی است که خروجی حساب کاربری وزیر جوان را می‌بینند. این کاربران بهترین کسانی هستند که می‌توانند درباره فعالیت وزیر جوان اظهار نظر کنند و بگویند که خطاهای استراتژیک رخ داده در حساب کاربری وزیر ارتباطات دولت اعتدال، چه آثاری بر شهرت وی در فضای مجازی گذاشته است. افتتاح طرح هایی که قبلاً یک بار به بهره‌برداری رسیده‌اند اگر چه بشتر شبیه یک شوخی تلقی می‎سود اما در حقیقت، رفتاری از این دست طی سالهای اخیر بارها از طرف ارکان دولت تدبیر و امید مشاهده شده است.

 

 

 

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/123448

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی