پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس بررسی کرد

محمدرضا عالی پناه از شاعران طنزپرداز برانداز توسط طرفداران سلطنت مورد آزار جنسی قرار گرفت که این روزها سوژه رسانه‌ها شده است.

منتشر شده در 3 خرداد 1402

عطیه فکری – ایجاد مزاحمت فرقه پهلویسم برای سایر ایرانیان خواهان براندازی که در گردهمایی لندن، علیه اعدامها حضور داشتند. به طور مثال 7 بار به محمدرضا عالی پیام (هالو) تجاوز شد که خودش انتقاد و اعتراضش به طرفداران پهلوی در مصاحبه با شبکه سعودی اینترنشنال به گوش مخاطبین رساند.

بسیاری از اپوزیسیون جمهوری اسلامی به رفتار و عملکرد طرفدارن سطلنت به شدت اعتراض دارند و از ربع پهلوی می‌خواهند که آن‌ها را کنترل کند تا همچین رفتارهای شنیع و غیراخلاقی از خود نشان ندهند.

1

2

3

 

4

5

 

محمدرضا عالی پیام (هالو) در مصاحبه با شبکه سعودی اینترنشنال گفت: “ما منتظر بودیم طرفداران پهلوی تهران را فتح کنند اما ماتحت هالو را فتح کردند” طرفداران پهلوی به این کارشان افتخار می‌کنند و گفته‌اند این یک کار کوچک بود، ما تجاوز هم خواهیم کرد!

از تجاوز دروغین به آرمیتا عباسی تا آزار جنسی هالو در لندن

این اتفاقات در مهد تمدن و در دل لندن در حالی رخ داد که بارها با ادعای خلاف واقع درباره اغتشاشگران در ایران، مخاطبان و مردم را آشفته و سرگردان کرده بودند. رسانه‌های لندنی ادعا می‌کردند که در زندان به آرمیتا عباسی تجاوز شده و با خونریزی شدید او را به بیمارستان رسانده‌اند ولی بعد از آزادی از زندان سالم و خندان بدون کوچکنرین آثاری از ضرب و شتم عکس گرفت و صفحه شخصی خودش در اینستاگرام منتشر کرد.

مورد بعدی که خیلی حاشیه‌ساز و جنجالی شده بود سوژه حسین رونقی بود که همین رسانه‌های لندنی ادعا می‌کردند در زندان تحت شکنجه شدید قرار گرفته، هر دو پای او را شکسته‌اند یا برخی مدعی قطع پاهای او می‌شدند که بعد از آزادی از زندان سالم روی دو پای خود راه می‌رفت و هیچ مشکلی مبنی بر شکنجه یا بدرفتاری در زندان نداشت.

حالا تمام نسبت‌های ناروا که به جمهوری اسلامی می‌دادند را در بین خودشان و توسط خودشان تجربه می‌کنند. جالب یا حتی مضحک به نظر می‌رسد که طرفدارن پهلوی به براندازان طرفدار گروهی دیگر آزار جنسی وسط شهر لندن مقابل چشمان پلیس لندن می‌رسانند ولی پلیس هیچ کاری نمی‌کند، این آبروریزی تاریخی تا ابد به نام اپوزیسیون وحشی و حیوان صفت ثبت می‌شود.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/6306

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی