پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 18 اردیبهشت 1400
در سرویس

به گزارش جهت، سید عبدالواحد موسوی لاری، عضو برجسته مجمع روحانیون مبارز در گفتگوی تفصیلی اظهار داشت:همه کاندیداهای اصلاح طلبی که مدعی هستند بروند و ثبت نام کنند، آقایان تاج زاده، عارف، پزشکیان، صادق خرازی و هر کسی که علاقه مند است ثبت نام کند.

وی بیان کرد: اگر سال ۸۴ اصلاح طلبان یک کاندیدا داشتند، امکان نداشت احمدی نژاد رأی بیاورد.کاندیداهای اصلاح‌طلب باید دور هم بنشینند و اگر مشخص شد عارف بیشتر رأی دارد، او را معرفی کنند یا اگر معلوم شد آقایان ظریف ، جهانگیری یا پزشکیان رأی دارند به نفع او کنار بروند.

لاری افزود: بنده طرفدار این هستم که اصلاح‌طلبان قبل از ثبت نام و ورود افراد، کسی را مشخص نکند به بیانی دیگر خودمان یک شورای نگهبان ایجاد نکنیم.تصور نمی کردیم روزی در جمهوری اسلامی بیاید که آیت الله هاشمی ردصلاحیت شود اما در مورد حاج حسن آقا این گونه نبود.

عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: سیدحسن خمینی هنوز به تصمیم نهایی برای کاندیداتوری نرسیده بود و می خواست اگر ضرورت پیدا کرد بیاید و هزینه پرداخت کند.اصلاح طلبان کاندیدای شایسته دارند اما انگیزه کاندیداتوری ندارند.

وی بیان داشت: زمان کم است و ۲۱ اردیبهشت ثبت نام کاندیداها است. کاندیدای پنهان به چه معناست دیگر کسی پنهان نمانده است. فکر نمی‌کنم کاندیدایی ورای کسانی که مطرح هستند، مطرح باشد.

موسوی لاری افزود: شهادت می دهم عارف در شورای عالی سیاستگذاری تابع نظر جمع بود حتی زمانی که دلخوری داشت یا برایش سخت بود بپذیرد اما به تصمیم جمع احترام می‌گذاشت.‌

وی در پایان گفت: سناریوی هالیوودی درباره یک جلسه در خانه من ساخته شد اما آن جلسه هیچوقت برگزار نشده بود و از اساس دروغ بود یعنی رنگ و بویی از واقعیت در آن وجود نداشت.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/113626

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی