پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پس از ترور شهید سردار «سید رضی موسوی» رسانه‌های ضدانقلاب در گفت و گو با کارشناسان خود با نگرانی خاصی موضوع پاسخ ایران به این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار دادند.

منتشر شده در 5 دی 1402
در سرویس

پس از شهادت «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی با سابقه سپاه در سوریه که در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید؛ رسانه‌های ضدانقلاب که وابستگی خود را به این رژیم نشان داده‌اند در گزارش‌هایی که حاکی از نگرانی این رسانه‌هاست به واکاوی پاسخ ایران به این موضوع پرداختند.

در همین راستا تلویزیون‌های ایران اینترنشنال و بی بی سی فارسی با حضور کارشناسان خود به بررسی سناریوهای مختلفی که پیش بینی می‌شود ایران به این حمله تروریستی اسرائیل پاسخ می‌دهد، پرداختند.

شبکه ایران اینترنشنال که نشان داده قرابت و نزدیکی خاصی به رژیم صهیونیستی دارد و در جنگ اسرائیل علیه غزه پس از عملیات طوفان الاقصی به طور آشکارا از این رژیم حمایت می‌کند، در گزارش‌های مختلفی به واکاوی پاسخ‌ ایران به اسرائیل از نظر کارشناسان خود پرداخت.

در همین رابطه سناریوهای مختلفی از سوی رسانه‌های ضدانقلاب مورد بررسی قرار گرفت که کارشناسان این شبکه‌ها عنوان کردند اقدام تلافی جویانه ایران به حمله اسرائیل می‌تواند در همه عرصه‌های مختلف صورت گیرد و ایران ظرفیت و پتانسیل بالایی برای پاسخ به رژیم صهیونیستی دارد و حتی ممکن است که ایالات متحده که حامی اسرائیل هست نیز در واکنش به این اقدام تروریستی از سوی جمهوری اسلامی ایران پاسخ قابل توجهی دریافت کند.

در همین راستا گفته شده که ایران از سوی زمین، آسمان و همچنین آب‌های بین المللی به طور گسترده می‌تواند به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و حامیان آن پاسخ مناسبی دهد. در این حوزه گزینه حمله موشکی نیز مورد بحث قرار گرفته است.

از سوی دیگر نیروهای مختلف مقاومت همچون حزب الله لبنان، یمن و گروه‌های دیگر نیز از جمله گزینه‌هایی عنوان شده‌اند که می‌توانند به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی پاسخ دهند.

بر این اساس، از جمع اظهارات کارشناسان رسانه‌های ضدانقلاب این موضوع به خوبی دریافت می‌شود که تل‌آویو در یک سردرگمی خاصی گرفتار شده و نمی‌تواند پیش بینی کند که از چه زمینه‌ای این پاسخ را دریافت می‌کند.

جالب اینجاست که برخی از کارشناسان رسانه‌های ضدانقلاب در یک ماموریت خاص سعی داشتند سطح پاسخ ایران به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را تقلیل دهند اما نکته حائز اهمیت این است که همین کارشناسان پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های پاسخگویی ایران را متنوع و گسترده توصیف کرده‌اند و در اظهاراتی متناقض اذعان کردند که دایره پاسخ گویی ایران به رژیم صهیونیستی بسیار وسیع است.

منبع : فارس
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/152525

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی