پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر خواستار تصویب قانون اجرای تست دروغ برای آزمایش دروغ سنجی مسئولان این رژیم شد.

منتشر شده در 19 دی 1402
در سرویس

«بنیامین نتانیاهو» بار دیگر نسبت به افشای اطلاعات جلسات امنیتی و اداری کابینه توسط مسئولان شرکت کننده در این جلسات انتقاد کرد و خواستار تصویب قانون اجرای تست دروغ سنجی برای آنها شد.

نتانیاهو گفت که ما با بیماری افشای اطلاعات روبه رو هستیم و ادامه این موضوع ممکن نیست، این یک پدیده غیرقابل تحمل است و جایی هم در جهان نمی شناسم که به این آفت مبتلا باشد.

وی اضافه کرد: به همین خاطر دستور داده ام که قانونی در این باره تصویب شود تا اجازه دهد از همه شرکت کنندگان در جلسات کابینه و امنیتی، تست دروغ سنجی گرفته شود.

هفته گذشته رسانه های رژیم صهیونیستی اطلاعاتی را درباره درگیری های لفظی شدید میان سران این رژیم در جلسات امنیتی و محرمانه منتشر کردند.

رسانه های صهیونیستی آبان ماه گذشته هم اعلام کردند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اعضای کابینه اش اعتماد ندارد و پس از افشای جزییات محرمانه جلسات درباره تجاوز زمینی به غزه، احتمال دارد که از وزرای کابینه تست دروغ سنجی بگیرد.

دو پایگاه صهیونیستی «۰۴۰۴» و «ماتزاو» در این باره نوشتند: نتانیاهو از افشای جزییات محرمانه جلسات کابینه بسیار عصبانی است.

این دو پایگاه خبری افزودند: احتمال دارد نتانیاهو از این پس قانون دروغ سنجی را درباره اعضای کابینه و حاضران در جلسات مهم اجرایی کند.

پیش نویس این قانون که در مراحل اولیه بازنگری قرار دارد، تصریح می کند که آزمایش دروغ سنجی براساس چارچوب زمانی انجام می شود که نتانیاهو آن را تعیین خواهد کرد.

این آزمایش، غیر از اعضای کابینه، افراد بیشتری را مانند دادستان کل و مدیران نهادهای امنیتی و اطلاعاتی را نیز در بر می گیرد.

نکته مهم این قانون این است که نتانیاهو که باید خود نیز در این آزمایش شرکت کند، می تواند به خاطر کاشت دستگاه تنظیم ضربان قلب، از آن فرار کند.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده که در صورتی که این قانون از نتانیاهو بخواهد در آزمایش دروغ سنجی شرکت کند، او برای انجام این آزمایش آماده است.

این نخستین بار نیست که نتانیاهو به افشا شدن اطلاعات محرمانه جلسات توسط وزیران کابینه اش به رسانه ها اشاره می کند.

منبع : ایرنا
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/154263

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی