پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس واکنش کاربران مجازی را بررسی می‌کند

رهبر انقلاب در سخنرانی دیروز خود در جمع کارکنان قوه قضایی به نکاتی در راستای بهبود شرایط امنیتی مردم اشاره کردند که بازخوردهای بسیاری در فضای مجازی به همراه داشت.

منتشر شده در 7 تیر 1402

زهرا لایق حقیقی؛ سه شنبه 6 تیر 1402 در ایام روز قوه قضاییه رهبر انقلاب با جمعی از مسئولان قوه قضاییه دیدار کردند و در این دیدار نکات مهمی را به قوه قضاییه گوش زد کرد.

نکات مهم مطرح شده در این دیدار:

1- رسانه قوی نداشتن قوه قضاییه و خوب نبودن چهره قوه قضاییه نزد مردم

2- برخورد با برهم زنندگان امنیت روانی مردم و کنترل فضای مجازی

3- اعتبارزدایی از معاملات غیررسمی مصلحت قطعی کشور و نظام 

بیانات رهبری چون همیشه از زیر ذره بین بودن رسانه معاند جا نماند و در شبکه‌های خود از این موضوع صحبت به میان آوردند. جالبی موضوع اینجاست که باز هم نتوانستند موضوعی را پیدا کنند که بشود با آن جمهوری اسلامی را زد.

رهبر انقلاب از ضعیف بودن رسانه قوه قضاییه گله‌مند بودند که این ایران به حق بر این نهاد وارد است و باید هرچه سریعتر برای آن چاره‌ای بی‌اندیشد.

در همین خصوص رسانه‌های معاند در شبکه خود ها مطالبی را منتشر کردند.

رسانه

رسانه

رسانه

اما رادیو فردا این سخنان را از وجهه دیگری دید. او هدف خبر خود را بر روی نکته مهم رهبر انقلاب در خصوص رسیدگی به افرادی که با صحبت‌ها و حرکات خود روی اعصاب مردم راه می‌روند و امنیت روانی مردم را بهم میزندد. این رسانه با خطاب دادن این موضوع که رهبری از ابتدا شبکه‌های مجازی مخالف بوده است و محدودیت در اینترنت را صلاح کار کشور میدانند در خبر خود نوشت که حتی دستگیر شدن برخی بلاگرهای مجازی و بسته شدن پیج‌های مجازی رهبر ایران را راضی نکرده است.

رسانه

در همین راستا برخی از کاربران فضای مجازی با تشکر از فعالیت های بسیار ارزشمند قوه قضاییه با توجه به نکات رهبری مطالبی را در راستای مطالبه از قوه قضاییه در صفحات خود منتشر کردند. 

برخی کاربران با انتشار تصویر برخی هنرمندان که در اغتشاشات اخیر و ترویج بی حجابی در ایران از تمام تلاش خود برای برهم زدن نظم و امنیت ایران بهره بردند نوشتند:

رسانه

رسانه

رسانه

برخی از کاربران با اشاره به سر و سامان دادن به معاملات در کشور و نکته بیان شده مقام معظم رهبری در صفحات خود نوشتند:

رسانه

رسانه

برخی کاربران مجازی نیز به نکته رهبر انقلاب در خصوص  اعتبارزدایی از معاملات غیررسمی اشاره کرده و در این خصوص مطالباتی را ار قوه قضاییه خواستار شدند.

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

برخی کاربران نیز به این موضوع که بر روی آمار همه چیز زیباست اما از این تلاش‌ها چه به دست مردم رسیده است اشاره کردند و این نکته مقام معظم رهبری را فقط برای قوه قضاییه ندانسته و از همه نهادهای اجرایی خواستار انجام این مهم شدند.

رسانه

رسانه

نکات روز گذشته رهبر انقلاب سر شار از رهنمودهایی است که اگر به تک تک آنها گوش فرا داده شود و به درستی اجرایی گردد بیشتر مشکلات داخلی کشور رفع می‌گردد. اگر قوه قضاییه جلو تخلفات معامله‌ای را به درستی بگیرد با نتخلفان داخلی سیستم قوه قضاییه به درستی برخورد کند بسیاری از مشکلات و ضربه‌های وارده به کشور برطف خواهد شد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/3814

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی