پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین:

ابومجاهد با اشاره به نقش سردار قاسم سلیمانی در تغییر معادله محور مقاومت، روز قدس امسال را متفاوت ارزیابی کرد.

منتشر شده در 10 اردیبهشت 1401
در سرویس

ابومجاهد گفت: امروز ما نتیجه تلاش‌ها و جهاد فرمانده بزرگ شهید قاسم سلیمانی را که شهید قدس است، مشاهده می‌کنیم. او در توسعه تلاش ها، عملکرد و امکانات مقاومت نقش داشت تا به شرایط امروز برسد و می‌تواند دشمن صهیونیستی را شکست دهد.

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین گفت: بر اساس این معادله، تعرض به قدس فقط با پاسخ مقاومت فلسطین روبرو نخواهد شد، بلکه درگیری با همه محور مقاومت خواهد بود. روبرو شدن اشغالگران با جبهه‌های متعدد، باعث نابودی آن‌ها خواهد شد. مقاومت به تدریج به تحقق وعده و پیمان خودش با شهدا درباره آزادسازی مسجدالاقصی و آزادسازی کامل فلسطین، نزدیک می‌شود.

ابومجاهد گفت: بدون شک ما امروز شاهد صف بندی دو جبهه محور مقاومت و محور سازش در منطقه در برابر یکدیگر هستیم. محور سازش و خیانت، محور آمریکایی-صهیونیستی در منطقه است. محور مقاومت نماینده اراده ملت هاست. مقاومت فلسطین در کنار محور مقاومت توانست قواعد درگیری جدیدی را در برابر دشمن صهیونیستی ترسیم کند. این محور به خواست خدا در نبرد‌ها با دشمن صهیونیستی پیروز خواهد شد. ایران، حزب الله لبنان، یمن، سوریه، لبنان و مقاومت فلسطین امروز با یکدیگر در برابر دشمن صهیونیستی متحد هستند.

کشور‌های مختلف اسلامی دیروز در آخرین جمعه ماه رمضان که امام خمینی (ره) آن را روز قدس نامید به خیابان‌ها آمده و با برگزاری راهپیمایی حمایت خود را از مسئله و آرمان فلسطین اعلام کرد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/59474

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی