پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس واکنش کاربران فضای مجازی را بررسی می‌کند

روز گذشته مهدی نصیری مدیر مسئول سابق کیهان، با حضور بر سر مزار مهسا امینی صحبت‌هایی را در مقام و حمایت زن بیان کرد که تعجب همگان را از فردی که معتقد است زن باید در پستوی خانه بماند برانگیخت.

منتشر شده در 27 تیر 1402

زهرا لایق حقیقی؛ روز گذشته در بی بی سی فارسی ویدیویی از صحبت‌های مهدی نصیری، مدیر مسئول سابق کیهان منتشر شد که تناقض افکاری این فرد را برای همگان آشکار کرد.

مهدی نصیری کسی بود که در اوایل انقلاب برای زن جایگاهی قائل نبود و اورا موجودی میدانست که باید در پستو خانه بماند و در جامعه نمایان نشود. وی در اوایل کار کیهان زمانی که عکس مادام کوری را برای یکی از بخش‌های کیهان منتشر کرده بودند گفته بود باید این عکس را با حجاب کامل چاپ کنید وگرنه خبر را منتشر نکنید. اگر میخواهید با او و تفکر او بیشتر آشنا شوید باید برخی کتاب‌های او را در مورد زن و جایگاه زن بخوانید.

رسانه

نصیری که چنین نظرات تندی را راجع به جایگاه و مقام زن داشت در حدی که زمان احمدی‌نژاد که خانم دستجردی به عنوان وزیر بهداشت معرفی شد، در یک مقاله بلند از عدم مشروعیت وزیر زن در دولت نوشت، حالا دختری را که باعث شروع فته بزرگ در ایران شد و خانواده وی با دروغ نفت به آتش این فته شدند را حضرت مهسا میخواند و از وی دفاع می‌کند.

این اتفاق از دید رسانه جا نماند و فعالان فضای مجازی با یادآوری اعتقادات گذشته وی در صفحات خود در این خصوص مطالبی را یادداشت کردند.

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

افراط و تفریط در برخی عمورو نداشتن اعتقاد عمقی به برخی مسائل و دانسته‌های خود باعث می‌شود اینگونه با تغییر عقاید ناگهانی و دفاع از ناحق شهره عام و خاص شوید. در زمین دشمن بازی کردن ثوابی ندارد آقای نصیری.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/2681

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی