پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رئیس فدراسیون و ملی‌پوش بدمینتون ایران، دلیل حذف این ورزشکار از بازی‌های آسیایی را عنوان کردند.

منتشر شده در 11 مهر 1402
در سرویس

محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون درباره حذف زودهنگام دو نماینده ایران از بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: در بازی اول امروز یگانه کرمانی کار سختی داشت، زیرا حریفش تجربه المپیکی داشت. ضمن آنکه باید یادآوری کنم همین ورزشکار مالدیوی 4 سال قبل برابر ورزشکار‌ ما یعنی‌ثریا آقایی شکست خورده بود.

وی درباره شکست علی حیاتی و حرکت عجیب وی پس از شکست نیز گفت: بنده نایب رئیس آسیا هستم و باید با مسئولان برگزاری صحبت کنم چرا مسابقه‌ای که قرار بود ساعت 2:30 شروع شود، یک ساعت و نیم زودتر استارت زده شد. این اتفاق باعث استرس ورزشکار ما شد. علی حیاتی آماده بود و انتظار برد از وی داشتیم، اما دیدید که عصبانی شد و راکت خود را هم بر زمین کوبید و داغان کرد.

پوریا در پاسخ به این سوال که آیا بازی‌های آسیایی جای تجربه اندوزی است؟ گفت: بنده چنین بحثی را مطرح نکرده بودم، اما هنوز هم معتقدم که روحیه علی حیاتی با برگزاری یک ساعت و نیم زودتر بازی خراب شد، وگرنه ورزشکار آماده‌ای بود.

همچنین علی حیاتی گفت:در همان بازی نخست با حریفی از کامبوج مسابقه دادم که 21 بر 18 و 21 بر 13 نتیجه را واگذار کردم. حریفم بازیکن خوب و با تجربه ای بود ولی با توجه به امکاناتی که ما داریم، غیر ممکن است آنها را ببریم. در واقع صد به صفر هستیم. نمی‌خواهم بهانه بیاورم و عذر‌خواهی می‌کنم.

وی گفت: فکر کنم رنکینگ جهانی حریفم تقریباً با من یکی بود. من خودم رنک 800 هستم و حریفم هم تقریبا همین رنک را دارد، ولی خیلی با تجربه بود بخصوص که من از نظر بدنی هم کم آوردم.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/141782

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی