پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

زیباکلام چهره سیاسی گروه اصلاح طلب که همیشه با نظرات متفاوت خود جلب توجه می‌کند اینبار مورد عنایت دعای مادرش قرار گرفته، مادر او در تماس تلفنی به زیبا کلام گفته است دعا میکنم از ظلالت و گمراهی نجات پیدا کنی.

منتشر شده در 23 اسفند 1402
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ زهرا لایق حقیقی؛ صادق زیبا کلام، چهره سیاسی کشور که بیشتر این فعالیت خود در راستای اهداف اصلاح‌طلبان در ایران است. او در این سالها تمام تلاش خود را برای به ثمر نشاندن اهداف براندازان در ایران کرده است.

او در سال 53 بعد از رها کردن مقطع دکترای شیمی در انگلیس به ایران می‌آید توسط ساواک بازداشت میشود و تا سال 55 مهمان ساواک می‌ماند. بعد از آن دوباره در سال 63 به انگلیس رفته و اینبار بجای ادامه تحصیل رشته‌ی خود به ناگاه در رشته علوم سیاسی ارشد و دکترای خود را از دانشگاه دانشگاه برادفورد گرفته و سال 69 به ایران می‌آید و بعد دوسال در گروه علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران مشغول به فعالیت می‌شود.

زیبا کلام و پرچم آمریکا و اسراییل

صادق زیباکلام برای ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در سال ۱۳۹۵ برای کنفرانس و مناظره هنگامی که از در دانشگاه وارد شد که پرچم اسرائیل و آمریکا بر کف ورودی راهرو دانشگاه حک شده بود. زیباکلام از کنار هر دو پرچم عبور کرد و از روی آن رد نشد. وی در مورد این موضوع گفت: پرچم هر کشوری هویت و نماد ملت آن کشور است. زیر پا گذاشتن و آتش زدن پرچم یک کشور غلط است. وی در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ایلنا در سال ۱۳۹۴ نیز گفته بود: چه کسی مسئولیت نابودی اسرائیل را به ما داده‌است.

زیباکلام سال 57

صادق زیبا کلام سال 57 معتقد بود که صنعت آنها (پهلوی) کاملا وابسته است و هیچ حرفی برای گفتن ندارد، ما باید همه چیز را خودمان بسازیم، ولو اینکه وسیله‌ای که ما می‌سازیم، ۵۰ سال، ۱۰۰ سال یا ۲۰۰ سال عقب‌تر از کشورهای غربی باشد.

در صحبت های اخیر خود اقتصاد ایران را گر ه خورده به سیاست آمریکا میدانست.

روزهای باستانی ایران

صادق زیبا کلام که بعد از سال 57 و در مصاحبه ای در سال 97 خود را ایرانی میدانست و از تمامیت ایران دفاع می کرددر مصاحبه چند ماه گذشته خود روزهای باستانی ایرانی را که نماد و جایگاه ایران در تاریخ است را نماد نژادپرستی میخواند.

ماجرای قم

صادق زیباکلام درخصوص ماجرای قم هم نظری داد که در بین براندازان بسیار مورد استقبال قرار گرفت

نظرات ضد و نقیض اما در راستای ناامیدی ایران و شکست ایران از صادق زبیا کلام بسیار است تا جایی که او اکنون دیگر در آموزش دانشجویان دانشگاه تهران دخالتی ندارد و او از مهر 1401 دیگر در کرسی های دانشگاه تهران فعالیت آنچنانی ندارد. وی این کم شدن فعالیتش را با خبر اخراجش از دانشگاه منتشر کرد.

که رئیس دانشگاه تهران گفت 4 سال پیش ایشان بازنشست شدند و در دفترشان رفت و آمد داشتند. در حال حاضر ۲۸ استاد در دانشکده فعالیت دارند که حتی به اندازه کافی برای استادان درس وجود ندارد بنابراین وقتی فردی بازنشسته میشود نباید چنین توقعی داشت.

دعای مادر

کارهای زیبا کلام بجایی رسید که نه تنها داد ملت بلکه داد مادرش را نیز درآورد. در تماس تلفنی که با مادرش به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان داشت مادرش گفت برای تو نذر کرده ام که از ضلالت و گمراهی نجات پیدا کنی.

این صحبت مادر زیبا کلام در مجازی هم واکنش‌هایی را به همراه داشت که همه به جان مادر زیباکلام دعا کرده بودند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/163816

اخبار پیشنهادی

نظرات

یک پاسخ

  1. .
    صادق زیباکلام اصلاح‌طلب گفت: ادبیات شاهزاده رضا پهلوی شبیه مسیح علینژاد فحاشی است.

    آقای زیباکلام،
    فرهنگمان عقب مانده است زیرا حاکمان‌مان همیشه فحاش بوده‌اند مادامی که حکومتی دموکراتیک که تنها روش حکومتی‌ی فرهنگ‌ساز طول تاریخ بوده برقرار نساخته‌ایم از فقر فرهنگی نجات نمی‌یابیم.
    مرا از فحش دادن عار باشد، که فحش آیین سردمدار باشد.
    گذارم امر را در پای تحقیق، سپس خواهم ز اهل فکر تصدیق.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی