پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رسانه‌های عبری اعلام کرد

رسانه‌های صهیونیستی، امروز اعلام کردند که حمله همه جانبه به جنین، با مشارکت هزار نظامی و با چراغ سبز آمریکا آغاز شده است و چند روز ادامه خواهد یافت.

منتشر شده در 12 تیر 1402
در سرویس

رسانه‌های رژیم صهیونیستی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۳ جولای)، پس از گذشت هشت ساعت از آغاز تجاوز همه‌جانبه زمینی و هوایی به جنین در کرانه باختری، اعلام کردند که بیش از هزار نظامی صهیونیست در این عملیات نظامی شرکت کرده‌اند.

رسانهرسانه

وبگاه صهیونیستی «واللا» تاکید کرد: در این عملیات، چند صد نظامی صهیونیست شرکت نکرده‌اند بلکه بیش از هزار نظامی از یگان‌های مختلف ارتش در این عملیات گسترده حضور دارند. 

رسانه

روزنامه یدیعوت آحارانوت نیز اعلام کرد که تاکنون نزدیک به ۱۵ حمله هوایی علیه جنین صورت گرفته است و در ارتش رژیم صهیونیستی گفته می‌شود که عملیات علیه جنین، یک تا دو روز و شاید بیشتر ادامه خواهد یافت.

از سوی دیگر، یک مقام صهیونیست اعلام کرد: «اسرائیل به دولت آمریکا اطلاع داده بود که قصد انجام عملیات نظامی گسترده علیه جنین را دارد، اما زمان انجام آن را اعلام نکرده بود». 

بر اساس آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین، در جریان حمله همه‌جانبه امروز رژیم صهیونیستی به جنین، تاکنون پنج فلسطینی شهید و ۲۷ نفر مجروح شده‌اند و انتظار می‌رود که شمار قربانیان این تجاوز افزایش یابد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/3571

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی