پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد

در هفته‌های اخیر رسانه‌های معاند در فضای مجازی با انتشار تصاویری از فردی به نام حسن فیروزی در زندان، عملیات‌های رسانه‌ای گسترده‌ای انجام داده‌ بودند اما مشخص شد او در زندان نبوده و در حال فرار دستگیر شد.

منتشر شده در 5 بهمن 1401
در سرویس

فردی که رسانه‌های ضد ایرانی در هفته‌های گذشته با انتشار تصاویر و فایل‌ صوتی منتسب به او مدعی شده بودند می‌خواهد اعدام شود و براثر شکنجه به کما رفته، حین فرار از مرزهای آبی دستگیر شد.
حسن فیروزی در خصوص این اتفاق می‌گوید: «چون به طلبکاران خود بدهی داشتم برای همین تصمیم گرفتم از خانه فرار کنم و به همین دلیل در تاریخ ۲۹ آبان‌ماه ضمن فرار از منزل سناریوی بازداشت و شکنجه خود را طراحی و آن را با اعضای رسانه‌های خارج از کشور مطرح کردم. قصدم این بود تا بتوانم از این داستان به نفع خودم استفاده کنم و با ربط دادن موضوع دستگیری‌ام به اتفاقات اخیر در کشور گفتم که توسط ماموران امنیتی بازداشت و روانه زندان شده‌ام تا از دست طلبکاران نجات پیدا کنم. در مدت زمان مفقودی به جنوب کشور رفته بودم. تصاویر و فایل‌‌های صوتی را خودم تهیه می‌کردم و به درخواست مدیران کانال و یک شبکه رسانه‌ای معاند تهیه و برایشان ارسال می‌کردم.
از آن جایی که عکس‌‎های من در شبکه‌‎های مجازی به صورت گسترده منتشر شده بود، مدیران رسانه‌ای که با آن‌ها در ارتباط بودم از من خواستند تا دستورات و خواسته‎‌‌هایشان را اجرا کنم. من حتی یک روز هم در پی حوادث اخیر کشور دستگیر نشده و در بازداشت نبوده‌ام. هیچ جای بدنم کبود نیست و هیچ‌وقت شکنجه نشده‌ام».

رسانه

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/17608

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی