پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس از حواشی کنگره زنان تاثیر گذار گزارش می‌دهد

روز جمعه 30 دی‌ماه کنگره‌ای با عنوان کنگره بین المللی زنان تاثیرگذار برگزار شد که ظاهرا برگزاری آن باب میل رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب نبود.

منتشر شده در 3 بهمن 1401

در روزهای اخیر کنگره بین المللی زنانِ تاثیرگذار برای نخستین بار با هدف ارتقای خلاقیت و ایده‌های بانوان و با حضور ۳۰۰ مهمان خارجی از ۵ قاره و ۹۶ کشور تشکیل شد.

حواشی کنگره زنان تاثیرگذار
روزنامه اصلاح طلب سازندگی، با تیتر «دور افتخار با بورکینافاسو» به این کنگره واکنش نشان داد. این رسانه اصلاح طلب به گونه‌ای خبر را اعلام کرده است که زنان حاضر در کنگره، صرفا از کشورهایی همچون بروکینافاسو بوده‌اند و کشورهایی همچون سوئد، استرالیا، روسیه و چین را اعلام نکرده است. روزنامه سازندگی که ادعای حمایت از زنان را دارد، با طرح سوالی به طور ضمنی، برگزاری کنگره زنان تاثیرگذار در شرایط بد اقتصادی را نادرست دانسته است!
سوالی که پیش می‌ید این است که آیا عدم برگزاری آن منجر به بهبود شرایط اقتصادی کشور می‌شود؟!

سازندگی

چند واکنش نسبت به تیتر روزنامه سازندگی

وحید یامین پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان  در واکنش به انتقاداتی که پیرامون برگزاری کنگره بین المللی «بانوان تاثیرگذار» مطرح شده است، در حساب توییتر خود نوشت:
حضور بورکینافاسو در اجلاس بین‌المللی زنان تاثیرگذار با حضور ۳۰۰ فعال اجتماعی و نخبه از ۹۶ کشور را تمسخر میکنند.
اسرائیل برای اخراج ایران از کمیسیون مقام زن ملل متحد کشورهای گواتمالا، بنین، لیبریا، مونته‌نگرو و لیبی را با خود همراه کرد که توانست با ۲۹ رای از ۵۲ رای به هدفش برسد.
تاسف برانگیز است که هنوز خود حقیربینی و غنج رفتن برای بلوندها و چشم آبی‌ها مبنای قضاوت و تحلیل این جماعت در دیپلماسی عمومی و روابط بین الملل است

توییترتوییتر

محمد مهاجری فعال سیاسی در واکنش به همایش زنان تاثیرگذار توئیت کنایه آمیزی را منتشر کرد:
۲روز تمام اسم‌ زنان تاثیرگذار را که به دعوت دولت جمیله در تهران دورهمی داشتند سرچ کردم تا ببینم در چه حوزه‌ای تاثیرگذار بوده اند.
غیر از همسر رئیس‌جمهور خودمان که بدلیل حکومت بر بخش‌هایی از دولت،از بانیان وضع موجود است،بقیه هیچکاره اند.
امید که با خاطره خوب از ایران برگردند!

توییتر

داود مدرسی‌یان خبرنگار و فعال فضای مجازی در واکنش به مطلب آقای مهاجری در توییتر نوشت:
فقط یه آدم حقیر و عقده‌ای، یک خانم محترم را با نام کوچک، به این سبک و سیاق تمسخر می‌کند. چقدر سخیف و بی ادب! به نظرم اگر اجلاس همسران مقامات دولت‌ها و زنان فعالِ تعدادی از کشورها، تاثیر نداشت، اصلاح‌طلبان و افرادی مثل مهاجری اینقدر نمی‌سوختند! اینها فقط سلفی موگرینی میخوان!
 

توییتر

علی رجبی خبرنگار و فعال فضای مجازی در انتقاد به واکنش اصلاحطلبان به اجلاس زنان تاثیرگذار جهان بیان کرد:
متاسفانه بخش زیادی ازاصلاحطلبان [از روی لجبازی] دشمنان منافع ملی ایران هستند و حافظان منافع غرب. واکنش‌هایشان به اجلاس زنان تاثیرگذار و تمسخر شرکت‌کنندگان غیراروپایی را ببیند. اگر مشابه همین اتفاقات توسط عربستان اتفاق بیفتد اسمش را می‌گذارند تحول فرهنگی بن‌سلمان و برندسازی ملی!

توییتر

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/17903

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی